לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


תיק עבודות לימודי עיצוב תקשורת חזותית שירי יואלי. מאיירת ומעצבת גרפית. (לחיצה על התמונות בצד הבלוג יפתח פירוט על המוצג. תוכלו גם לעבור לפי קטגוריות ולפי סדר כרונולוגי. תהנו).


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

4/2012

זו הסיבה שגנבתי


הפעם משהו שונה, לא גרפי, אבל כן משעשע. התשובה שלי למשימה הזו:

מנכ''ל ''החברה הכלכלית לפיתוח הגליל המערבי'' גילה לפני כמה שנים שאם הוא יחתום על איזה מסמך בלי שאף אחד יראה אז הוא יוכל לקנות במחיר שגם אתם הייתם שמחים לקבל, שטח של 2 דונם עם נוף מדהים שאפשר לבנות עליו וילה. ולא להאמין, הוא עשה את זה. 

ועוד לא להאמין אחד, מישהו כן ראה. אז עכשיו, אחרי שהוילה כבר עומדת מול הנוף הוא קיבל מכתב מהמנכ''ל שמעליו שמבקש הסברים. מנכ''לנו שכבר הוכיח יצירתיות פעם אחת, עושה זאת שוב ופונה אליכם. שתכתבו בשמו מכתב, רשמי, שיסביר את הצעד הזה. אגב, הוא לא רוצה ללכת לכלא, הוא באמת רוצה הסבר טוב.

 

 


לכבוד

מנהל המנהל הכללי של החברה הכלכלית לפיתוח הגליל המערבי.

 

שלום רב, 

לפני כמספר ימים התבקשתי בפניך להסביר כיצד התקבל האישור לתשלום מופחת בקניית שטח המגורים עליו הקמתי את ביתי זה מכבר.

 

ראשית, ברצוני להביע בכתב את התנצלותו של ניר שחר, בודק התוכניות של מחוז צפון מערב ד'2 במשרד הפנים. לאחר שפניתם למשרד הפנים לבדיקה, הוא התקשר אלי ישירות והתנצל, העלם הצעיר סיים את לימודיו שבועות ספורים לפני כניסתו לעבודה ועל כן לא היה מודע לכל תתי החוקים החדשים מתוך מצבור החוקים החדש של "חוק התכנון והבניה" שהועבר בממשלה האחרונה.

על פי בדיקתי המעמיקה לפני קניית השטח (אשר נעשתה שנה לפני הקניה עצמה, כחצי שנה לפני כניסת חוק התכנון והבניה לתוקף), היה כתוב במפורש בין השורות1: על נציג ציבור, או ממונה חברה פרטית אשר משרתת את הציבור, מחויב למגורים (גם אם לא בפועל) באזור אותו הוא מיצג, ועל כך זכאי הוא לדיור, או שטח מגורים בהוזלה, ולכן על כל קבלן אזורי לאפשר קניה במחיר מוזל, במיוחד אם הם מצהירים כוונות על השתתפות במרוץ לראשות הממשלה.

אותו בודק תוכניות, התנצל ואמר שהוא לא היה מודע לכך שסעיף זה לא מוזכר בחוק התכנון והבניה החדש.

 

ראוי לציין, כי בשנת 2006 הגדיל לעשות חברי למקצוע, ראש הממשלה לשעבר, מר אהוד אולמרט, אשר קיבל על ביתו ברחוב כרמיה בירושלים הצעת מחיר נמוכה מהמקובל לאנשי ציבור. בצעד נדיב, החליט לתגמל את קבלן הבית, על עמידתו ומסירותו לחוק הישראלי על פי הסעיף הנ"ל, על ידי סיוע בהאצת פרויקט, מתוקף תפקידו כשר התעשייה, המסחר והתעסוקה.

 

פעילים רבים טוענים, כי מעשה זה של אהוד אולמרט עודד אותם בקיץ 2011 לצאת לרחובות בגל מחאות כנגד מחירי הדירות והמגרשים בארץ. הדרישה הייתה כי כל הקבלנים בארץ צריכים להקשיב לחוק, ולתת (לאנשי הציבור) מחירים מוזלים.

כאקטיביסט הפועל למען התיישבות בגליל, ראיתי את הקניה המוזלת שלי כמעשה ציוני, המראה כי נציג הציבור גר בפריפריה משמש כדוגמה לאי כניעה למחירי הדירות המופקעים ובונה ביתו באזורי הפריפריה, כך אנו מנגישים איכות גם לאזור הצפון.

 

כל מעשי הטובים בוטלו כשהתוודעתי לחוסר התיאום עם חוק התכנון והבניה החדש ואני מוכן לכבר על מעשים אלו באמצעות המשך עבודתי הנמרצת במשרד החברה הכלכלית לפיתוח הגליל המערבי.

 

רב תודות,

מנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח הגליל המערבי.

 -

1סעיף 20.2ג'5 פרק 8, בין השורה החמישית לשישית.
נכתב על ידי חזותית , 27/4/2012 16:51   בקטגוריות קופי, ביקורת, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כשתמות


סטיקרים בנושא תרומת איברים, לבחינה שלי בקופירייטינג


כשתגיע לעולם הבא תציל חיים בעולם הזה - המרכז הלאומי להשתלות אדי תרומת איברים

כולנו ר אנושית אחת חיה


 

האחרון בהשראת יוסי למל. וחווה אלברשטיין.

לא בטוחה לגבי הבחירה של הפונט והצבע.

 

עכשיו, שמישהו בבקשה יאמר לי, למה כדאי לעבור לירוחם?

נכתב על ידי חזותית , 22/4/2012 23:37   בקטגוריות ביקורת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-23/4/2012 16:21
 



חזית חזקה - פולסוואגן וציצים


תרגיל נוסף בסדרת המבחנים להתמחות בקופירייטינג - שתי פרסומות כביש למכוניות.

*שתי הפרסומות קשורות אחת לשניה.



 





*קרדיט לצלם - אלכסנדר טולצינסקי.



 



אני מקווה שהבינו נכון את המסר - לא צריך להסתכל הצידה תוך כדי נהיגה. בכלל, חבל שיש פרסומות על הכביש. אבל אם כבר יש, שיהיו שלי קריצה.


 


 


אני מתלבטת אם לכתוב במודעה שניה:


חזית חזקה של פלסוואגן.


או - צריך מכונית חדשה? חזית חזקה של פלסוואגן.

נכתב על ידי חזותית , 22/4/2012 10:06   בקטגוריות פוטושופ, קופי, דוגמנ/ית  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חזותית ב-22/4/2012 17:38
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , ציורים ואיורים , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחזותית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חזותית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)