לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...You are the only exception


"I can be tough, I can be strong, but with you it''s not like that at all"

Avatarכינוי:  Jessie18

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2013

מתגעגעת.


עבר כבר כמעט שלושה שבועות מאז הפעם האחרונה שנפגשנו.. 
הגעגועים לא מפסיקים להציק.. 
אני מרגישה אותם בכל הגוף.. הוא כבר כואב לי מרוב געגועים אלייך.. 
מרוב מחשבות על הגוף שלך, הריח שלך, השפתיים האלה.. 
אני כל כך מתגעגעת לגעת בך..ללטף אותך..לטעום אותך..
אני מתגעגעת לחיבוק שלך יותר מהכל.. חיבוק שיכול לפתור את כל הבעיות שלי בשנייה..
אני מתגעגעת לנשיקות שלך.. 
אני מתגעגעת לזה שאת גורמת לי להרגיש כאילו זה רק שתינו בעולם.. 
אני כזה מתה שנעשה את זה כבר..שאני מדמיינת אותנו כל הזמן ורק חושבת כמה מדהים זה הולך להיות.. 
מדמיינת את הגוף שלי צמוד לשלך..אני מלטפת אותך בפנים המושלמות והנעימות שלך.. 
אומרת לך כמה התגעגעתי..כמה היית חסרה לי.. ואיך שאני פשוט לא יכולה בלעדייך..
אני כל כך מחכה שתיגעי בי כבר שאני נהיית רטובה רק מהמחשבה עלינו ביחד באותה מיטה... 
מתי כבר תהיי שלי שוב? נסיכה קטנה שלי.
נכתב על ידי Jessie18 , 4/1/2013 08:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJessie18 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jessie18 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)