לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קח את הנשיקה ושמור אותה בכיס.


אני מילה גסה. אני חושבת;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2016

את לא יודעת איך


להתבטא. שוכבת על המיטה לובשת סווטשירט בלבד, עם השיער הפזור הקשור שלך ושאריות של איפור מאתמול.


הבית מלוכלך את אומרת. וחבל, כי הזכרתי לך לשטוף כלים. בא לי לצאת את אומרת, הבית שלך מגעיל אותי.


בטח את חושבת שלחרבן לי על הפנים בתשע בבוקר זו הדרך האהובה עליי לפתוח ת׳יום . אז זהו שלא.



והנה. אני שוטף כלים. למרות שלא בא לי בכלל. כמו שלא בא לי להיות מבוגר ולא בא לי להיות אחראי ולעבוד ולהגיד לך לא כשאת רוצה לוותר על סושי לטובת המבורגר במבצע פלוס 1 חינם שלא בא לך. תני לי לנוח, בחייאת.


הנה, אני שוטף כלים.


תסתכלי עליי ותחליטי איזה חלומות את רוצה להגשים, יש לך זמן לשבת במיטה ולחשוב. כבר לא מסריח. הנה כמעט סיימתי לשטוף. חבל שאת לא יודעת להתבטא..זה עוד עלול היה להיות בוקר נעים


 

נכתב על ידי Professional Dreamer , 14/9/2016 10:25  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Professional Dreamer

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProfessional Dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Professional Dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)