לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

since fashion it's wonderful



Avatarכינוי:  Gal - FashionBlog

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2012

פוסט 2 | קניות מהתקופה האחרונה (:



אז שלום לכולם ! (:

 

אז רציתי דבר ראשון להגיד שאני מצטערת שמעל שבועיים לא היה פוסט ,

לקח המון זמן לעלות תמונות ( ניסיתי איזה 6 פעמים בכל מיני ימים ופשוט עשה שגיאה אחרי חצי שעה ) ולקח זמן לצלם קיצר שילוב ://

 

בכל מקרה אז רציתי לספר לכם שבחופש עוד הייתי בתל אביב ויצא לי כמה קניות מוצלחות במיוחד ,

גם הייתי forever21 עם חברה יש אחרי ביתספר אז היה לנו תורים רגילים כאלה לתאי מדידה ולקופה , לכניסה לא היה בכלל תור אז יצא מוצלח (:

דווקא שיצאנו היה פתאום מפוצץ אבל בכל זאת לא כמו שהיה בחופש ( לפי מה ששמעתי )

אז לסיכום החנות ענקית ומדהימה לדעתי , ואם היה לי יותר כסף הייתי יוצאת עם הרבה יותר דברים !

יצאתי משם עם חולצת תחרה , גופיה בצבע גוף ( פשוטה פשוט הייתי צריכה ) ג'ינס סקיני מדהים ( לא מיוחד אבל יושב פשוט מעולה ונוח ! ) בכלום כסף (47.90 !! )

אבל המחירים היו מעולים ואני באמת מחכה לחסוך קצת ולבוא לשם ופשוט לעשות קנייה אחת גדולה ! (:

 

אהההה רציתי להודות לתגובות ולכניסות ולקרואים בבלוג ! ♥

 

אז נעבור לתמונות ! (;

שבסוף העלתי דרך אתר אחר D:

 

סריג מקסים משנקין ב60 ש"ח

השורט מחנות משקנין ב80 ש"ח

הוא פשוט יושב מדהים על הגוף הוא לא נמוך , לא קצר מדיי ופשוט נוח !

 

השמלה המדהימה הזאת עלתה רק 60 שקל !!

מסטודיו פאשה בשנקין ( בעיקרון יש את זה גם בדיזנגוף ועוד כמה מקומות )

במציאות היא עוד יותר יפה ו מאחורה הגב פתוח כזה ( אם תסתכלו טוב תראו את זה בתמונה למעלה )

אז הסריג הזה הוא חדש-ישן

בעיקרון הוא היה של אמא שלי אבל עכשיו רשמית הוא שלי (:

הסריג ממנגו , הוא קצת אוברסייז וממש נוח !

המחיר לא ידוע

אז הנה אחת הקניות שלי מפוראבר21 , החולצה הזאת עלתה לי 66 שקל בערך והיא יושבת מעולה על הגוף ,

רק צריך לשים סטרפלס או גופיה מתחת (:

לסיום הנה 8 זוגות עגילים שעלו רק 10 ש"ח !! מH&M

בעיקרון לא אהבתי כאן זוג אחד אבל ממש אהבתי 4 מכאן ! (:

 

וזהו , בעיקרון היו עוד דברים אבל חלק בכביסה וזה ,

בכל מקרה אותם תראו בפוסטים הבאים !

מה שכן בזמן האחרון גיליתי בארון של אמא המון בגדים שמתאימים לי ( כאילו הם יוצאים קצת אוברסייזים אבל יפה כזה )

 

טוב אז מקווה שאהבתם את הפוסט ,

אוהבת המון ושתהיה לכם שנה מדהיממה ! ♥

נכתב על ידי Gal - FashionBlog , 6/1/2012 20:39  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , אופנה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGal - FashionBlog אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Gal - FashionBlog ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)