לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לחיות בצל עצמך - בלוג אישי




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

HANG ON



I'm so stubborn, it's how I got here
So alone, feels like forever
Wanna swim away and breath the open air
But I feel so afraid, then I hear you say

Hang on when the water is rising
Hang on when the waves are crashing
Hang on, just don't ever let go

?I'm so hungry, how can I stay here
Starving for what I hold so dear
Like a hurricane it takes everything from me
Wake me from this dream

Hang on when the water is rising
Hang on when the waves are crashing
Hang on, just don't ever let go

Hang on when you are barely breathing
Hang on when your heart's still beating
Hang on, just don't ever let go

Three days, thirty years
So hopeless, doesn't matter
Don't say it's too late if you blink your eyes
The sun is rising, the sun is rising, oh

Hang on when the water is rising
Hang on when the waves are crashing
Hang on, just don't ever let go

Hang on when you're barely breathing
Hang on when your heart's still beating
Hang on, just don't ever let go


זה מה שאני צריכה לשמוע עכשיו... HANG ON!
מה הייתם עושים אם הייתי מגלים אחרי חודשיים של נתק משפחתי מדוד שלכם שהוא ניסה לרמות את אבא שלכם, אחיו, מבחינה כספית?
או שאישתו ניסתה לגרום לאמא שלכם לעזוב את אבא שלכם??
או שאבא שלכם ניסה להתאבד בגיל 13???
אני אגיד לכם מה אני עשיתי. אני פניתי לרו. 
והכי שמחתי לעשות את זה.
רו היא, מכיתה ז' או ח', החברה הכי טובה שלי. הכי טובה שיכולתי לבקש. הכי טובה שקיימת בשבילי, ולפעמים אני חושבת שהיא הכי טובה שאי פעם תהיה לי. 
השינוי שעברתי איתה זה משהו שחיבר אותנו, אני מקווה, לנצח.
אני יודעת שזה משהו לא ריאליסטי לצפות לו כשאת בכיתה י'...
אבל אני לא יודעת מה יקרה לי בלעדייה.
מצד שני אני לא יודעת מה קורה לי עכשיו שאני עוד איתה.
אתם יודעים מה זו ההרגשה.. לשלוח למישהו:

I NEED YOU. NOW.
  ולקבל בחזרה:
I'M HERE. ALWAYS.
?
זו ההרגשה הכי טובה בעולם.
אז בזמנים כאלו... שאני מרגישה כמו שאני מרגישה... שאני מבולבלת מכל מה שאני מרגישה... 
אם אין לכם רו משלכם לכו תשיגו לכם אחת!
דרך אגב קראתי לה רו כי כולם אומרים שהיא בול רו ממשחקי הרעב :P היא באותו גיל כמוני אבל היא קטנטונת כזו ושחומה וחומד של דבר אז אני רואה איך הם משווים... כאילו לא לרו של הסרט-לפני שיצא הסרט קראו לה רו :)
(שרלוק וג'ון הן מה שהן כי הן התחפשו לשרלוק וג'ון וקוראות אחת לשנייה שרלוק וג'ון אז זה די התבקש ~קריצה~)
SIGH
אז כן התעלמתי לגמרי ממה שכתבתי בהתחלה.. 
אבל בעיקרון..
לא טוב לי.
אני ידעתי שיש ריב. ידעתי שיש נתק. בכיתי עד התייבשות כשאבא שלי ביקש ממני למחוק את דוד שלי ואישתו וכל מה שקשור אליהם מהפייסבוק ודברים כאלו... אבל... אתם יודעים זה היה מאוד חשוב לו...
לא ידעתי שהריב היה על כסף. לא ידעתי שאבא שלי צדק כשאמר לי לנתק איתו קשר.. 
כל מה שאני רוצה לעשות עכשיו זה לבוא אל אבא שלי, לחבק אותו ולהגיד לו כמה אני מצטערת שהקשתי עליו את זה... שהראיתי לו כמה זה כאב לי... כי ברור שלו זה כאב יותר.
וזה שהוא... ניסה להתאבד בגיל 13?
תבינו... הייתה לו ילדות לא קלה. אבא שלו עזב את הארץ ואת אמא שלו שנאלצה לטפל ב2 ילדיה לבד. אבא שלי נשלח לפנימיה בכיתה ג'... והיה שם הרבה זמן. מיותר להגיד(?) הוא לא סיים תיכון.
גם עכשיו... עד לא מזמן הוא היה במצב ממש לא טוב... היה נכנס להתקפי חרדה קטנים(?) כאלו שהפחידו אותי כ"כ... הוא לא עבד מכיוון שאחרי תאונה שעבר לפני 3 שנים הוא לא יכול לתפקד כנהג יותר... אז ביטוח לאומי עובד על שיקום מקצועי... אז אבא שלי התחיל לעשות הליכים לקבלת תעודת גמר 12 שנות לימוד. בשביל זה הוא צריך לעשות 10 יח"ל. אז עכשיו הוא לומד ואני רואה אותו מתעורר לחיים שוב... ישלו מטרה שוב.. זה משמח אותי כ"כ..
אבל מאז שגיליתי את זה קשה לי יותר ויותר להסתכל לאבא לי בעיניים. אני רואה את זה בכל פעם שאני מסתכלת עליו. 
ילד פגוע. שלא הרגיש אהבה. לא מאבא שלו. לא מאמא שלו. לא מאחיו הגדול. ורוצה למות.
אני יודעת שזה מטומטם לחשוב על הרגשות שלי במקום על שלו.
אבל מחשבות על הרגשות שלו קורות אצלי במוח.
הבלוג הזה עוסק ברגשות שלי.
איך
מתגברים
?
נכתב על ידי , 16/3/2013 01:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Take Me away



I cannot find a way to describe it
It's there inside; all I do is hide
I wish that it would just go away
What would you do, you do, if you knew
What would you do

[Chorus:]
All the pain I thought I knew
All the thoughts lead back to you 
Back to what was never said
Back and forth inside my head
I can't handle this confusion
I'm unable; come and take me away

I feel like I am all alone
All by myself I need to get around this
My words are cold, I don't want them to hurt you
If I show you, I don't think you'd understand
Cause no one understands

[Chorus]

(I'm going nowhere (on and on and
(I'm getting nowhere (on and on and on
Take me away
(I'm going nowhere (on and off and off and on
(and off and on)

[Chorus]

Take me away
Break me away
Take me away
כולם חושבים שאבריל לאבין היא הכל שירי פופ מעצבנים. 
אותו הדבר חושבים על קייטי פרי.
ואני רק רוצה להגיד משהו...
אבריל לאבין כותבת שירים מדהימים. כן לפעמים הקול שלה מרגיז אותי... ולפעמים מדהים אותי! השיר שלה Nobody's Home (שבטח יצוץ באחד הפוסטים הבאים) עזר לי בכ"כ הרבה תקופות רעות... זה כמו לקבל חיבוק מנחם... לדעת שאתה לא לבד. 

ולעומתה, קייטי פרי, עם השירים המעצבנים והמאוד מאוד (ALOT-עזבו XD) מדבקים, היא יכולה להיות אמנית מדהימה! עם הקול המרטיט הזה שלה שחודר לי ללב (כשהוא לא עמוס בסימפולים) והאמת? לא שמעתי את הדיסק הראשון שלה.. זה עם השירים הנורמאלים. אני ממש מפחדת ממה שאני אמצא שם! אבל תמיד אוהב את קייטי. כי כשראיתי את הופעת הMTV unplugged שלה... זה הרגיש כאילו ראיתי קייטי חדשה. ממש ראיתי אותה. זה גרם לי להרגיש כ"כ קרובה אליה והתאהבתי :)
ועכשיו אחרי שהבהרתי את הנקודה שלי...

אני מרגישה כ"כ בודדה... אפילו כשאני לא לבד. אז עכשיו.. כשהתחיל חופש פסח... אני באמת אהיה לבד. יש לי את הקטע הזה שאני מסתגרת עד כמה שאני יכולה בזמן חופשים כי זה הזמן היחידי שבו זה נורמאלי. בכל יום אחר אבא שלי מציק לי על זה שאני מסתגרת. אבל החופש הזה כ"כ עמוווווס!!!!! יש מלא שיעורים במתמטיקה ובאנגלית :( ועבודה על המחויבות האישית. וצילום סצנה לקולנוע O.O דידיידידידידידיידידידידייייי תנו לי את החופש שלי :( פשוט תהרגו אותי -,-
טוב
הלכתי למות
ביי.
נתראה מחר ;) 
נכתב על ידי , 15/3/2013 00:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



The Hanging Tree



Are you, are you

 Coming to the tree

 .Where they strung up a man they say murdered three

 Strange things did happen here

 No stranger would it be

.If we met up at midnight in the hanging tree

 

Are you, are you

 Coming to the tree

 .Where the dead man called out for his love to flee

 Strange things did happen here

 No stranger would it be

 .If we met up at midnight in the hanging tree

Are you, are you

 Coming to the tree

 .Where I told you to run, so we'd both be free

 Strange things did happen here

 No stranger would it be

 .If we met up at midnight in the hanging tree

 

Are you, are you

 Coming to the tree

 .Wear a necklace of rope, side by side with me

 Strange things did happen here

 No stranger would it be

.If we met up at midnight in the hanging tree




אהוי! כאן מאיה, מדווחת מחדרי הקטן והמסריח.עבר עלי הרבה בשבוע האחרון.  

בין ההבנה שאני שונאת את החיים שלי להבנה שהם שונאים אותי בחזרה מצאתי 3 נקודות אור. 3 נקודות אור בשם שרלוק, ג'ון ורו שעזרו לי לעבור את השבוע המפגר הזה. ולא כמו בדרך כלל, אני מדברת על אנשים אמיתיים! (אף על פי שהשמות, כמובן, בדויים לחלוטין. דרך אגב הן בנות) 

איכשהו... אני במצב טוב בחיים שלי. הכי טוב מאז... כיתה ג' אומשו כזה. סוף כל סוף יש לי חברות אמיתיות, נאמנות שאני אוהבת כל כך ואוהבות אותי בחזרה. סוף כל סוף הציונים שלי מתאזנים ל(כמעט) ממוצע שמונים. סוף כל סוף אח שלי לא רואה בי כמטרד. אז מה לא בסדר? אולי זה שאני רבה עם אבא שלי? ושאמא עובדת כל הזמן ואני בקושי רואה אותה? או שאני לא מבינה את עצמי בכלל? שאני עדיין בוכה עד שאני נרדמת?


אוף.


יום שישי האחרון הייתה ארוחת יום שישי אצל סבא שלי (כרגיל) והתחלתי לבכות בלי הזהרה מראש ובלי סיבה. למזלי אף אחד לא שם לב לפני שחמקתי לשירותים להירגע. 


מה קורה איתי?!?!

 

~12 ימים ליום נישואים של ההורים
~13+14 ימים לכנס עולמות

~15 ימים ליומולדת 16 שלי

~16 ימים לפרק חדש של דוקטור הו(!)



נכתב על ידי , 14/3/2013 14:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: נקבה




539
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל#מאיה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על #מאיה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)