לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

live life, live good




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2012

ה-כותרת


נטשתי את הבלוג שלי קצת XD

לא נורא....

______________________________

 

מכירים את המשפט הזה: "פעם שושבינה תמיד שושבינה" ?

ככה אני מרגישה. כל החברות שלי מתחברות מסביב עם חברים/בני זוג.

אני מקשיבה להן כשהן מספרות לי כמה חבר שלהם נפלא, ומנסה לעודד אותן כשהן עצבניות עליו.

אחרי שנפרדו אני מעודדת אותן ו"אוספת" את השברים שהן הפכו להיות.

אפשר להגיד שאני סוג של שושבינה שהיא בעצם החברה הטובה ביותר של הכלה,

גם היא צריכה לעודד אותה לאחר שנשארה לבד מתחת לחופה (לא שהן התחתנו XD-אבל בתכלס של הרעיון)

טוב נו....

החלתתי השנה שהכל יהיה בנימה אופטימית.

אז...

בנימה אופטימית זו- אני אל אשאר שושבינה להמון זמן!

 

** המשמעות הכללית של המשפט היא שמי ששושבינה, נשארת ששושבינה, היא לא תמיד תופיע בתור הכלה...

_________________________________

 

שיר שעושה מצב רוח ממש טוב!

מומלץ בחום לכל המצוברחים ליניהם ^^

 


נכתב על ידי , 27/1/2012 17:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



YOU ****


Look inside
Look inside your tiny mind
Now look a bit harder
Cause we're so uninspired,
so sick and tired of all the
hatred you harbor

So you say
It's not okay to be gay
Well I think you're just evil
You're just some racist who
can't tie my laces
Your point of view is medieval

Fuck you (Fuck you)
Fuck you very, very much
Cause we hate what you do
And we hate your whole crew
So please don't stay in touch

Fuck you (Fuck You)
Fuck you very, very much
Cause your words don't translate
And it's getting quite late
So please don't stay in touch

Do you get
Do you get a little kick out of
being slow minded?
You want to be like your father
It's approval your after
Well that's not how you find it


Do you
Do you really enjoy living a
life that's so hateful?
Cause there's a hole where
your soul should be
Your losing control of it and
it's really distasteful

Fuck you (Fuck You)
Fuck you very, very much
Cause we hate what you do
And we hate your whole crew
So please don't stay in touch

Fuck you (Fuck You)
Fuck you very, very much
Cause your words don't
translate and it's getting
quite late
So please don't stay in touch

Look inside
Look inside your tiny mind
Now look a bit harder
Cause we're so uninspired,
so sick and tired of all the
hatred you harbor

Fuck you (Fuck You)
Fuck you very, very much
Cause we hate what you do
And we hate your whole crew
So please don't stay in touch

Fuck you (Fuck You)
Fuck you very, very much
Cause your words don't
translate and it's getting
quite late
So please don't stay in touch


נכתב על ידי , 6/1/2012 16:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מוזה


טוב אז קיבלתי השראה וכתבתי קטע... ולא ידעתי מה לעשות איתו אז העלתי אותו לפה....
תנו ביקורות בונות XD

 

חלק 1: הוא

 

כבר שנה שאני מתבונן בה. שנה שלמה שבה כל מה שאני עושה זה להסתכל עליה ולאהוב בה הכול.

לאהוב את צבע הטורקיז של עיניה. את הצורה שבה היא מסיטה את שערה. את טווי פניה.

אני כל כך רוצה שתראה שאני שם, שתשים לב אליי. אבל היא לא תראה שאני שם.

הסיבה פשוטה. אני פשוט לא שם.

בלילות אני חושב על כך שאני רוצה אותה

. שאני רוצה לחבק אותה. שאני רוצה להתכרבל איתה.

אבל זה אסור.. האהבה ביננינו היא אסורה...

 

בזה זה נגמר... אבל יש עוד קטע XD

 

 

חלק 2: היא

 

אני רוצה לחזור. אני צריכה לחזור. אני חייבת לחזור.

אני לא יכולה בלעדיו. הוא האוויר שלי לנשימה, בלעדיו אני פשוט... פשוט לא קיימת.

אני יעשה הכול- הכול כדי לחזור להיות איתו להרגיש את הידיים שלו סביב הגוף שלי עוטפות אותי, את השפתיים שלו מרפרפות סביב צווארי,

את הלחישות הנעימות באוזן שתמיד דגדגו אותי וגרמו לעור שלי להצטמרר.

אני מתעגעגת. להכול.

 

ויש עוד אחד  XD

 


חלק 3: עוד איזה אחד מהצד

 

אסור שהיא תדע מי אני. היא כבר גם ככה גילתה יותר ממה שהיא הייתה צריכה.

נכון, אז אני יוצא עם החברה הכי טובה שלה, אבל... אף-פעם לא חשבתי שהיא תחשוב בי ככה. אף-אחד אף-פעם לא חשד בי ככה!

היא שמה לב לתחבושת על המפרק שלה, היא שמה לב שאני קצת חיוור מידי. זה לא הרבה אבל זה מספיק.

אני חושב שאני צריך להתנחם בעובדה שהיא חושבת שאני ערפד. חחחח... זה מצחיק אותי - כי אני לא.

אני לא משו מזוהה, אני אל ערפד, ואני אל סתם שמו על-טבעי, אני מזן שבואו נאמר בלתי אפשרי למצוא... אני שילוב של.... של....

אפילו אני לא יודע איך לקרוא לזה. אבל היא גילתה עליי ואני חייב לפעול. 

כמובן שהכי קל זה פשוט להרוג אותה אבל אז חברתה (זוגתי) תתחיל לשאול שאלות מיותרות ואני סתם אסתבך.

אני יכול למחוק לה את הזיכרון אבל... אני אל יודע אם היא חסינה מפני זה.

אני אסכם את זה ככה: נדפקתי!

 

 

 

אז.. אממ זהו? XD

נכתב על ידי , 1/1/2012 17:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 29

תמונה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לits.just.me.234 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על its.just.me.234 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)