לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

when nothing goes right, GO LEFT




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

צמח בר



את מתמכרת לקצב.

את לא חושבת על כלום, את שם, לבד, עם עצמך.

והאורות מרצדים ורוקדים מסביבך, וכולך מיוזעת ומותשת ומסריחה

תעשי משהו עם עצמך.

אז את הולכת לקחת משהו לשתות.

"שניים בירה בבקשה", הבחור שלידך מבקש מהברמן ומחייך אלייך, אבל הראייה שלך כבר מטושטשת ואת לא מצליחה להחליט אם חסרה לו עין או שזה רק השיער שלו שמטיל צל על המצח.

את מתיישבת ומחייכת אליו בתודה, מרימה את הבירה מהדלפק. המחשבות שלך, שהן ישרות בדרך כלל, מסתובבות בדרכים עקלקלות בצידי השביל ומחפשות את הדרך שלהן. את עוצמת את העיניים חזק ופוקחת אותן שוב, ומופתעת לראות שהוא עדיין שם, מחייך. "מאיפה את?" הוא שואל, קולו עבה ונמוך מהרגיל, או שזה רק האלכוהול שמתעתע בך. "מהאזור", את עונה, ופולטת שיהוק. את מסמיקה, והוא מתעלם. "אף פעם לא ראיתי אותך פה", הוא אומר בקול הנמוך שלו. "באמת, טוב, עכשיו ראית". זאת תשובה מטומטמת, את מציינת לעצמך, תזכרי לא להגיד את זה בפעם הבאה. במיוחד לא כשאת נראית כמו שאת נראית. 

"אז מה..." הוא מהסס. "חבר שלך לא הגיע היום?" ואפילו עם ההשפעה של האלכוהול את מבינה לאן הוא חותר. "אין לי חבר" את משיבה לו. "איך מישהי יפה כמוך יכולה להיות רווקה?" הוא מחמיא לך, ואת מחייכת, עושה כאילו לא שמעת את המשפט הזה אלפי פעמים. והוא מחייך אלייך חזרה, והוא נראה שברירי, למרות הקול העמוק.

אתם יושבים בשקט לכמה דקות. זה לא שקט מביך, זה שקט של מחשבות. שניכם חושבים. הוא חושב אם תסכימי לעלות איתו לדירה שלו שמעל הבר, ואת מנסה לפענח כמה עיניים יש לו ומה יקרה אם תתחילי לצחוק בלי שום סיבה. זה מסקרן אותך, אז את מנסה. את צוחקת וצוחקת, והוא נעלב, חושב שאת צוחקת על זה שהוא לא בליגה שלך. הוא מרכין את ראשו, לא מסתכל אלייך, חושב שהלכת כבר, כי הוא סתם פתטי ועלוב, ומזמין מהברמן "עוד בירה אחת בבקשה". ואת עוד לא הלכת, למרות הסירחון והזיעה והבושה. את מתביישת. הוא לא הזמין גם לך בירה, זאת אומרת שהוא לא רוצה אותך. וכבר זרקו אותך בעבר, אז את מנסה לא לעשות עניין. את מבקשת מהברמן בירה, או וודקה, את כבר לא זוכרת מה זה היה, אבל זה היה אחד יותר מדי. הוא מרים את ראשו אלייך בתמיהה, ורוצה לשאול אותך מה נראה לך שאת עושה פה אחרי שנפנפת אותי? אבל מתבייש ולא אומר את זה. את שותה שלוק, ועוד אחד, ועוד שלושה. הראש שלך מסתחרר, והכל עולה לך, ואת מלוכלכת ומזיעה, והוא רוכן מעלייך, רגע, איך את על הרצפה? את נפלת, ושתית יותר מדי, והוא שופך עלייך מים קרים ומנסה לפקוח לך את העיניים, ומסתחרר לך הראש וכל האנשים בבר הופכים ליצורים מוזרים, ואנשים קטנים חוצבים בגולגולת שלך מבפנים עם גרזנים, ואת צועקת דיי!! והכל שחור.

נכתב על ידי Dream A little Dream Of Me , 25/6/2012 22:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז נהייתי חולה בחופש הגדול


 

כן, מי היה מאמין. טוב, אבל זאת בכל זאת אני, ככה שאם כל השנה הייתי חולה פעמיים בקושי ברור שזה צריך לבוא מתי שהוא.

 

ובכל זאת, אי אפשר להגיד שלא הספקתי די הרבה עד עכשיו. הייתי בקניות עם נועה ותמר המקסימות וקניתי שתי שמלות, (כן! אני! ועכשיו כבר יש לי 4)
והייתי בבת מצווה של גליוש הבת דודה המהממת שלי, והייתי במסיבה של מעיין, ועכשיו אני חולה. יומיים. יודעים איך אתה יודע כשאתה חולה? זה כשאתה קולט שגמרת גליל וחצי של נייר טואלט ובגלל שהVOD לא עובד אתה רואה פיניאס ופרב ובובספוג. (טוב, נו. גם מועדון ווינקס. כן, עד כדי כך אני חולה). 

 

אז סיימתי לראות את כל העונות של חברים, (הפס מיצג את המחיקה של זה מהרשימה, חה חה) והלכתי לאורתודנט ומורידים לי את הגשר עוד שבוע, (!!!) וביום שלישי יש לי ראיון עבודה לקיץ (אחרי שעבדתי בשבוע הספר ונורא נורא נהנתי), ואני הולכת לעשות יום כיף לאביגול שנוסעת לשיקגו שישלב את כל 4 השנים שהיא הייתה פה בארץ עכשיו ואת כל שאר חיינו במדינות אחרות, ובלילה הלבן אני אהיה עם דושי וגם נוי וגבע יצטרפו ויהיה נהדר!

 

 

מקווה שילך טוב עם כל האופטימיות הזאת. אם משהו יהרוג אותי בסוף, זה יהיה זה. אני חייבת לשים לזה סוף.

 

נכתב על ידי Dream A little Dream Of Me , 24/6/2012 22:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אם להימנע מהארכות מיותרות, מפחיד לי


 

 

ומחר תעודות וברור לי שאין לי נכשלים אבל בא לי להוכיח שגם בתיכון יכולות להיות לי לפחות 4 מאיות
ושהכל השתלם
ופליז פליז יהיה בסדר

 

אתם חייבים לי לפחות את זה, לא?

 

כן כן כן כן

 

.


מפחיד לי, דאמיט



_______________________________________
כעבור כמה ימים-


כבר לא אכפת לי שאין לי 4 מאיות ויש לי רק אחת. הציונים שלי סבבה וזה לא מה שבאמת חשוב. ואני גם 5 יחידות מתמטיקה!
אני חייבת להתחיל לקחת דברים בפרופורציות לכל הרוחות. (לכל הרוחות זה מגניב) 

נכתב על ידי Dream A little Dream Of Me , 19/6/2012 22:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  Dream A little Dream Of Me

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDream A little Dream Of Me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dream A little Dream Of Me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)