לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

imagine




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2012


אולי בגלל שזה לא קל להיות מלאך בעולם עצוב כל כך.

היא משגעת אותי , ממש

כשהיא לא שיכורה אז היא או מסוממת או בוכה.

אני לא כועסת, לא אחרי מה שאבא עשה לה

זה פשוט קשה.

אבל אין לי זמן לשקוע ברחמים עצמיים (:

בדיוק אימצתי חתול רחוב 6 (:

נהדר, עוד פה להאכיל

מקסים מיתר, ממש הצלחת הפעם.

נכתב על ידי hippie(: , 11/1/2012 22:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רומא לא נבנתה ביום אחד (:


אז היום הראשון שלי לשנות את העולם מסתכם בזה שיש לי שפעת ..

נפלא (:

אז לא נורא, היה לי יום שלם לתכנן תוכניות (כרגיל, דיבורים ללא מעשים)

אבל זה לא מה שישבור אותי D:

נכתב על ידי hippie(: , 8/1/2012 13:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מקום לשינוי




 זהו, מהיום אני עושה יותר, מדברת פחות ועושה יותר.


כמה פעמים אמרתי את זה כבר.


אני באמת רוצה את השינוי, אני באמת רוצה להיות טובה יותר.


זה קשה לרצות את כולם ואת עצמך. 


אז החלטתי לפתוח בלוג (:


אולי שינוי קטן, אבל גם זה משהו.


מהיום אני מתחילה לשנות את העולם 


או לפחות לנסות



 


 




 

http://www.youtube.com/watch?v=-b7qaSxuZUg
נכתב על ידי hippie(: , 8/1/2012 00:30  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: זכויות אדם , מוזיקאים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhippie(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hippie(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)