לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיטב השירה הארוטית, פרי עטי ומחשבותיי. כותב גם לפי הזמנה, אם תהיו נחמדים ונחמדות. כולנו בני אדם, וכולנו נולדו עירומים - אז למה לא לחגוג את זה?

כינוי: 

מין: זכר




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

ישבנך כה עגלגל


ישבנך כה עגלגל, שאם הייתי מנסה לישון עליו הייתי נופל
תני לי לאכול ממנו
ואני לא אדע שובע

ישבנך כה עגלגל
שאני מסתכל עליו
ואני כותב הגדרה מילונית חדשה לעגול

אני הייתי רוצה שישבנך יהיה ההגה
שבו אני אנהג
אל העתיד המדהים שלנו










רוצה להופיע בבלוג?
רוצה שיכתבו עלייך שיר?
אפשר גם שירים רומנטיים, לא אירוטיים.
תשאירי פרטים ואולי תהיי המוזה שלי!

נכתב על ידי , 12/8/2012 19:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תזהרי לא להחנק מהשדיים שלך


זה לא סוד שיש לך נשקים

שאת מראה את זה לרבים

גם אם את לא רוצה

זה פשוט שם נמצא

ויש לך זוג מרשים

שעושה לי נעים בביצים

 

אבל מתוקה

מאמי

נשמה

בקשה קטנה

 

תזהרי לא להחנק מהם בזמן השינה

או בזמן ריצה

וגם לא כשאני מלקק אותם בשמחה

 







נכתב על ידי , 10/8/2012 20:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כששדייך משחקות סנוקר


את לוקחת את המקל ומכוונת אותו על הכדור

מתכופפת, מלטפת.

מכוונת טוב טוב למטרה

מבלי לדעת שהמטרה שנפגעה היא ליבי

 

והשדיים שלך מחבקים את המקל

כמו שאני רוצה לחבק אותך

ושתחבקי אותי.

 

הכדור נכנס, לא היה לי ספק

כמו שלא היה לי ספק

שאני אכנס לחייך, כמו שאת נכנסת לחיי.

 




נכתב על ידי , 6/8/2012 17:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,367
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , סקס ויצרים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירה ארוטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירה ארוטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)