לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פיות כן קיימות והחיים הם כן מגרש כדורגל


קוראים לי סתיו, והחברים שלי קוראים לי..טוב, הם קוראים לי בהרבה שמות.. בכל יום שאני עוברת אני מוצאת טירוף אחר, ודואגת לשתף אותו עם כולם :0) אם בא לכם להציץ לעולם שלי- אתם מוזמנים... רק... תיזהרו! זה מדבק..(אני מקווה)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009


נכתב על ידי , 16/9/2009 19:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 35

MSN: 

תמונה




3,909
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , ספורט , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטיבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטיבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)