לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  clockwork princess

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2018

איך מגיעים הביתה


אני לא חושבת ששיקרתי לפסיכיאטר, לאחות, לרופא, לעוזרת הסוציאלית

כשהם שאלו אם ידעתי שזה יכול לפגוע בי כל מה שעניתי זה רציתי לישון.

באמת רציתי לישון, זה לא כמו לפני כמה שנים שהבעיות שינה מזדחלות עם החרדות 

אני יכולה להירדם בפקודה עכשיו, הגוף שלי פיתח את היכולת הנהדרת הזאת

אבל אמא שלי צרחה

הבת שלי מתה

הבת שלי מתה וכמעט נחנקה

אז לא הצלחתי אפילו לעצום עיניים

רק הייתי תקועה במצב ביניים הזה שאני כמעט חולמת אבל העולם מסביב עדיין כאן

אמרו לי שאני חזקה

ואני יודעת את זה

אמרו לי שאני יפה

אולי כאן הבעיה

כל בוקר, כל יום מחדש הם נכנסים בשבע ועשרים וצורחים לי בוקר טוב. אני רק רוצה לישון

שחר קומי, את בחיים

אני באמת רק רוצה לישון

"זאת שחר, מנת יתר"

חזקה, יפה, מנת יתר

נכתב על ידי clockwork princess , 28/3/2018 09:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





22,584

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לclockwork princess אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על clockwork princess ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)