לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חרגול של סבתא מספרת


אם אתם מכירים אותי, בבקשה אל תקראו את הבלוג הזה ואם אתם קוראים אל תגידו לי.

Avatarכינוי: 

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012


הפעם האחרונה שכתבתי כאן הייתה לפני כמעט חודשיים ומאז החודשיים האלה מסתבר שמאוד מאוד השתניתי.. רק עכשיו שמתי לב לכך..


עוד ארבעה ימים כבר אהיה בחופש הגדול שיפריד בכיתה ח' לט', רכשתי עוד המון חברים חדשים מאז, התרגלתי לעובדה שכולם דבוקים לטלוויזיה מהפוסט הקודם, הספקתי לטייל במדבר, השתפרתי פלאות בציור ובפיסול ואני לפחות חושבת שהתבגרתי קצת, צעד קטן בשבילי.


בזמן האחרון אני גם דבוקה לכיסא המחשב לרגליהם של המושיעים רג'ינה ספקטור וג'ף באקליי לעומת חודשיים לפני שרקדתי באטרף לצלילי רוק-מטאל כבד..


ממתקשה למתמטיקה הפכתי למצטיינת, מילדה תמימה הפכתי לקורבן סטוקריות, מפסיכית עם תעודות הפכתי לבת טיפשעשרה טיפוסית שמתעסקת כל היום בצרות שלה עם בנים, מסתבר שחודשיים זה הרבה זמן לבן-אדם.


אני רוצה לחזור חודשיים אחורה ולבטל את כל השינויים האלה, היה כיף יותר אז.


 

נכתב על ידי , 16/6/2012 11:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,545
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחרגול של סבתא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חרגול של סבתא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)