לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Life Is What You Make It


בלוג על החיים. גם אם הם לא הכי יפים שיש.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

כמה שקשה לי להודות בזה.


עבר קצת זמן מאז שכתבתי פה. והגעתי לכמה תובנות\ מסקנות.

אחת, אני צריכה לסדר את החיים שלי. זאת אומרת שהתחלתי לעשות דברים בצורה יותר מבוקרת.

שתיים, אני צריכה להיכנס לכושר. אז כל בוקר אני מתעוררת ועושה ריצה. כבוד.

שלוש, אני צריכה לקחת אחריות על דברים שאני עושה. לפעמים אני טועה, זה בסדר. לדוגמה במקרה של ענת. טעיתי, התאהבתי באדם והייתי כנה מדי לגבי התחושות שלי. אני מפסיקה לעשות את זה. אני לא אשתף אנשים בתחושות שלי אלא אם ישאלו אותי. כאילו בנות זוג בעיקרון.

ארבע, אני צריכה להפסיק לשקר לאמא ולהתחיל לשקר לאנשים מבחוץ. כאילו ברור שאני לא אעשה את זה. אבל זה מה שצריך לקרות. הבעיה היא שכבר נכנסתי כל כך עמוק עם השקרים שאין לי איך לצאת מזה.

חמש, אני לסבית. חשבתי עד עכשיו שאני ביסקסואלית או לפחות זה מה שסיפרתי לכולם. אני יודעת שלא. זה הכי חשוב. מבחינת כולם אני יכולה להיות ביסקסואלית אבל לפחות שאני לא אשקר לעצמי. אני לא רוצה בנים, לא מעוניינת בבנים. לא יודעת. פשוט לא. למרות כל ההתכחשויות וההצעות חברות והקראשים אני הבנתי היום שאין לי כל רצון או כוונה להיות עם בחור בקשר.

היום אני אספר לחברה טובה שלי את זה. נראה איך היא תגיב.

שש, אני לא הולכת ליועצת בחיים. היא זונה שמספרת הכל לאמא שלי.

שבע ואחרונה, אני משקרת לגבי הגיל שלי מעכשיו עד שאני אהיה בת 20 ומשו.

זהו כל המסקנות, שיהיה סופש מדהים.

נכתב על ידי , 22/3/2012 19:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






פשוט תמיד לחייך. גם כשלא טוב.
נכתב על ידי , 9/3/2012 18:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תגידי לי אם את זה כל חיי או שגמרנו


איך הגעתי למצב הזה שאני תלויה בבנאדם אחר?

איך הגעתי למצב הזה שאני שומעת שיר מזרחית בלופים?

איך הגעתי לעמדת חולשה?

הכל מאהבה. הכל מהאהבה שהבטחתי לעמצי לא להרגיש בחיים.

אני כל פעם נפגעת. נפלתי חזק, התחלתי לבכות באמצע שוק הכרמל מפאקינג שיר שהיה הצלצול שלה. איך אפשר להסביר כזה דבר? איך אפשר לסבול כזה דבר.

אני מרגישה ריקנות, חוסר תיאבון ופשוט חרא.

אני אוכלת למרות שלא בא לי. אני צוחקת למרות שלא כיף לי.

ונמאס לי. נמאס לי מהכל.

אני פשוט יודעת שאם לא היה לי את החבר הכי טוב שלי לא הייתי מסתדרת. הייתי פשוט נופלת ולא קמה יותר.

למה להתאהב באדם שלא שם עליי? מה ההגיון?

כאילו ברצינות. אין בנות או בנים בעולם הזה?

אני לא יודעת מה לעשות. היא עושה לי כאב בטן כבר.

כתבתי לה אסמס שאני רק רוצה לדעת כמה דברים. ושאני אצא מהחיים שלה לתמיד. והיא אמרה לי שאחרי עבודה היא תגיד לי.

היא לא התקשרה, לא דיברה, לא קיימה. היא סיימה כבר עבודה ואין שיחה. אין סמס.

פשוט אני מרגישה עלובה.

בקיצור אני הבנתי את הרמז. אני לא עד כדי כך פאתטית אז פשוט אני אתרחק ממני ואתנתק לגמרי.

וכואב לי.

אני צריכה אהבה.

נכתב על ידי , 9/3/2012 18:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחשבות.


מפתיע כמה היא חושבת שאני לא בוגרת, לא עצמאית, לא בשלה. מפתיע כמה היא מופתעת כשאני מגיבה בבגרות.

אני מגלה על עצמי דברים חדשים, אני מסוגלת להתאפק. זה דבר שלא קרה עד עכשיו. נתתי לעצמי להיות אגואיסטית, במחשבה שאני אגואיסטית בשביל אדם אחר. אני לומדת לאט לאט להיות סבלנית. אם היא לא פנויה לשת איתי, אז לא. אם היא עסוקה אז לא. אם היא בצפון אז לא. יש לי חודשיים, אני לא בלחץ. לא רודפת אחרי מטרה מסוימת. לא תחרותית. עם לירון הייתי תחרותית כלפי אחרים. כמו האנשים האלה שמתנשקים בכל מקום ולא באמת נהנים אחד מהשני, לא מדברים. מין זה לא הכל, יש מעבר, יש דיבור, אופי. בגיל שלעי כולם רודפים אחרי משהו - להיות עם הכי הרבה בנות, בנים, להיות הכי מגניב, מצחיק, מוצלח, מעניין.ונוצר מצב שגם מערכות יחסית נהיות תחרות. אז יש זוגות שנראים ככה ויש זוגות שנראים אחרת so what? מה המטרה של התחרות? להיות טובים מכולם? אז מה אם אני אאבד את הבתולים בגיל כזה או אחר? תמיד "מי היה קודם?" "מי עשה יותר?".

דברים כאלה זה סבבה בבצפר, בציונים, במבחנים, בעבודה. לא בחיים. לא בקשר, לא באהבה. רק עכשיו אני מתחילה להבין שהתחרות הזו לא כל כך חשובה, מה שחשוב זה אתה, אם אתה נהנה, אם אתה שמח במה שיש לך.

נכון שאני לא מאמינה גדולה. אבל חז"ל אמרו משפט יפה "איזהו העשיר שמח בחלקו". עושר אמיתי הוא כאשר אתה שמח במה שיש לך.

 

 

 

עושר. עושר זה דבר מוגדר. אושר זה דבר בלתי מוגדר. כשאנחנו קטנים, אושר זה סוכריה על מקל, צעצוע חדש, נשיקה מאמא. ככל שאנחנו גדלים האושר הופך מעורפל יותר ויותר. אין דבר כזה אושר טהור. אין דבר שיוצר אצלנו אושר ללא צדדים רעים. ואם יש, הוא חולף. ציור, כתיבה, שירה, משחק. הכל חולף. מגילה מסויים כנראה מבינים שאם אוכלים יותר מדי ממתקים, יש כאב בטן. אם יש צעצוע חדש, הוא נהיה ישן ותמיד יש אחד יותר טוב. נשיקה מאמא נהיית תופעה נדירה. ככה אנחנו נמשכים לחיפוש אינסופי אחרי האושר.

פיתרון אחד שמצאנו לעצמנו הוא סקס. לעשות ביד. פורנו.

פיתרון שני הוא אהבה. אבל אהבה, בניגוד לסקס, לא מבטיחה הנאה. אהבה יכולה לכאוב, אהבה יכולה להפיל אותך לקרשים.

פיתרון שלישי - אוכל. אוכל מבחינה פזיולוגית גורם לנו להרגיש טוב יותר. אבל האוכל נגמר ואז אוכלים עוד. בשביל עוד אושר.

פיתרון רביעי, קומדיה וצחוק. צחוק, הומור, סטאנד אפ. הכל מצחיק. זו דרך מחשבה שעוזרת לאדם להתמודד עם העובדה שהוא חסר ערך, שגם לו יש חסרונות. במקום לבכות, צוחקים.

בנטסף יש כמובן תחביבים וכאלה. אבל גם הם מתחלקים לכישרון מולד, יכולות פיזיות וזהו בעיקרון.

ויש את העושר. "כסף יביא איתו את כל השאר" ככה גורמים לנו להאמין. שהעשירים מאושריםובלי כסף אין אושר.

אז עדיף למות מאשר לחיות בעוני? האם כל העניים אומללים? האם כל אלו שלא אוכלים דברים טעימים אומללים? האם אנשים חסרי כישרון אומללים?אנשים בלי סקס? בלי אהבה? חוץ מזה, מה זה משנה אם אדם אחד אומלל?

כאילו אם אני אהיה אומללה זה ישפיע על מישהו מסין. או אפילו על מישהו מהארץ. אנשים מתים. אנשים נרצחים. אנשים נאנסים. ואנחנו? מחפשים את האושר והופכים את אותם אנשים לתופעה. סטטיסטיקה. "כל אחד הוא מיוחד" ככה אומרים. זה לא נכון.

כל אחד הוא נתון סטטיסטי. לכל אחד יש פוטנציאל. אם אתה ממש אותו, אתה אחד מאלה שמימשו את הפוטנציאל. לא משנה מה נעשה, בסוף נמצא את עצמנו בסטטיסטיקה.

 

אז אני מקפידה לזכור פרצופים. להתייחס לאנשים, אבל בכל זאת אני בנאדם. גם, מה זה משנה אם אני שמה לב? אני לא יכולה לשנות את כל האנשים בעולם. מקסימום את עצמי ולפעמים אפילו זה לא.

נכתב על ידי , 5/3/2012 20:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התחלה?


מאיפה מתחילים סיפור חיים? מהלידה? מאז שאני זוכרת? או שפשוט מספרים ותוך כדי נזכרים?

אני אוהבת לזרום, אני אוהבת לדבר, להרצות, לספר.

להקשיב קצת פחות, אבל גם זה.

אז סיפור ראשון הוא סיפור על ענת. אבל בשביל הסיפור על ענת צריך לספר על לירון ובשביל לספר על לירון צריך לספר על דגנית וכן הלאה. בסוף אני אגיע להתחלה.

אז נתחיל בגיל. כיתה י'. נרשמתי למגמות אומנות, ביולוגיה וספורט. רציתי תיאטרון, אפילו רבתי עם אמא על זה, אבל לא. אז וויתרתי על זה ולקחתי את המגמות האלה שאמרתי. בתחילת שנה היה נחמד, כולם חדשים. כיתה י', בכל זאת. התחלתי אמנות וזה, היה נחמד, לא משהו מיוחד.

אבל אז המורה עברה תאונה ולא הגיעה כמה זמן. אח"כ, אחרי חנוכה בערך, המורה הופיעה, או שזה היה לפני חנוכה, לא זוכרת. המורה, שקוראים לה גיל, הגיעה לכיתה עם שיער כתום. עכשיו עזבו את זה שהיא גם ככה סיקרנה אותי ורציתי לדעת עליה עוד, כי היא מעניינת, מסתורית כזו. פתאום היא הגיעה, אאוט אוף דה בלו, עם שיער כתום. אתם לא הייתם מסתקרנים? אז התחלתי לחקור, מצאתי פרטים עליה, רציתי עוד ממנה, לראות, להרגיש, להיות, לגלות. סקרנות וכאלה. 

לאט לאט הבנתי שאני גם נמשכת אליה, אני נמשכת לבנות.

אני מפנטזת עליה, אני מפנטזת על בנות.

מפחיד, אני יודעת. בשביל ילדה בת 15, לגלות שאת נמשכת למישהי ולא סתם למישהי, אלא למורה שלך. אשה לקלוט את זה, קשה לקבל את זה. אז נכנסתי לדיכאון כמובן. תקופה לא טובה במיוחד. ברחתי מהבית וזה.

הסוף של הרצון שלי להיות עם גיל, ההתגברות עליה, הגיעה בסוף כיתה י'. כשהבנתי שהיא בנאדם, בשר ודם. משעממת כמו כולם. מאמינה באלוהים. בנאדם חלש. אז ככה, פוף! התגברתי. לקח שנה, כן. אבל זהו.

אז לאט לאט, קיבלתי את העובדה שאני נמשכת גם לבנות. לבנים ולבנות. ונרשמתי לאיגי- ארגון נוער גאה.

סוף סיפור גיל.

התחלת סיפור דגנית.

דגנית גיברה איתי באיגי, התלהבתי ממנה- הייתי מוכנה להתגבר על המרחק. באר שבע - רחובות. אהבתי אותה. 

יצאנו 3 שבועות. מתוכם ראיתי אותה פעמיים, שאני נסעתי אליה. ובכל זאת אהבתי אותה. 

כשהגיע תורה לנסוע אליי- היא לא יכלה.

אז התעצבנתי, היא זרקה אותי ואז טירטרה אותי שהיא רוצה שאני אבוא, לא רוצה שאני אבוא. ממש יויו אני. שברה לי את הלב, אחרי יומיים התגברתי.

באותה תקופה דיברתי גם עם לירון באיגי. התחברתי אליה, רציתי קשר עם מישהי, רציתי לנסות, להתנסות. הייתי עם לירון חודשיים. לא אהבתי אותה, שיקרתי לה, שעמם לי איתה. אבל מה שכן, שכבתי איתה, נישקתי אותה וכדומה.

נסיון- נצבר.

בקיצור, סוף סיפור לירון.

 

עובדה לא קשורה- אני בנאדם שנדלק על אנשים תוך שנייה, זה משהו באופי, במה שהם משדרים, לא ידוע. פשוט נדלקת לא כל הסבר הגיוני.

נדלקתי על ירין, נדלקתי על עדן, נדלקתי על זו מהמאפייה (ענת).

אנשים שונים, מיוחדים, אין להן אפילו משהו משותף, מבחינה חיצונית לפחות.

אז שנייה אחרי שנפרדתי מלירון- נדלקתי על אנשים. על נשים. אבל לא בניתי על כלום. לא פעם ראשונה שאני נדלקת על אנשים. לא קרה עם זה כלום עד עכשיו, למה שיקרה משהו עכשיו? ומסתבר שקרה.

זו מהמאפייה, ענת. נדלקה עליי גם. החלפנו מבטים איזה שבוע, חיוכים. בסוף היא שאלה אותי מה הגיל שלי. לא שיקרתי, אמרתי עוד מעט 17. היא נרתעה. היא בת 25. אני בת 17. לא טוב. אבל ענבל אמרה לי שאני אקח את זה לאט, היא תבוא אליי.

אז מה שעשיתי- לקחתי ספר, ישבתי ליד המאפייה וחיכיתי. חיכיתי, חיכיתי ואז הסתכלתי - המבטים נפגשו ותחושת חמימות עלתה בי. חייכנו. היא המשיכה לעבוד, ואני לקרוא. אז היא התיישבה לידי - דיברנו, על הספר. על הנטיות המיניות, עליי, עליה. סיימה סיגריה ולקחה את המספר שלי. היא התקשרה בערב. דיברנו. קבענו להיפגש בשישי. באתי למאפייה בשישי. דיברנו, היא הייתה צריכה ללכת. היא נישקה אותי - הפתיעה אותי. אני מנשקת זוועה. קבענו יום שישי בערב להיפגש. נפגשנו, שכבנו. לא אפרט יותר מדי. היא נרדמה מחבקת אותי. קמתי, התלבשתי ויצאתי. הביתה. מרחק חצי שעה הליכה, לילה, מפחיד. 5 בבוקר היא התקשרה אליי, דאגה לי. הכל טוב. שבת נפגשנו. היום יום שני. אתמול ישבנו לאכול. התנשקנו. הלכנו מאחורי המאפייה, התנשקנו. דיברנו על האקסית שלה. נראלי שאני מפתיעה אותה בבגרות שלי. כיף לי. אני לא מאוהבת, אבל כיף לי. אולי אין לי רגשות באמת. היום אני רואה אותה שוב. עוד כמה שעות. טוב לי איתה. אני מקווה שגם לה טוב איתי. הגיל לא מורגש. אני בוגרת, מסתבר.

בקיצור - זה הסיפור על גיל, דגנית, לירון וענת.

נכתב על ידי , 5/3/2012 19:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פתיחה בעיקרון


אז אני אתחיל. בכל דבר צריך התחלה. כל דבר טוב מתחיל איכשהו. ואני אתחיל, כי מי יתחיל אם לא אני? מי אחראי להתחיל? לתת למישהו אחר להתחיל זה לתת לו לשלוט, בהכל. אני אוהבת לשלוט בהכל.
אני כל הזמן מתחילה לכתוב יומן ומתייאשת, שוכחת והכל.
"היי", זו התחלה טובה.
אז היי, אני מאור. כן מאור. מאור זה שם של בן. אני בת.
מאור זה על שם סבא רבא מרדכי, מארקו. ערבבו את האותיות, תורידו את הק', יוצא מאור.
אני אספר ואכתוב פה, על החיים שלי. שאני אסכור, לא אשכח, לא אסלח וכאלה.
נכתב על ידי , 5/3/2012 19:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
165
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe 15595 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me 15595 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)