לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

November heat


"When I'm hiding, when I need it, it lets me breathe"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012

I follow


יש לי אהבה בחיים.

הוא שם והוא מקסים.

 

לפני מס ימים בפעם הראשונה בחיי קניתי

בגדים לבן זוג.

טוב, לא באמת בגדים, ג'קט שראיתי במקרה וידעתי

שהוא יאהב אז קניתי לו והוא אהב.

 

יום ההולדת שלו היתה חגיגה לא מהעולם הזה

סוף שבוע גדוש בכל דבר שעושה לו טוב

עוגת יום הולדת עם תמונה מאיזה משחק מחשב אהוב

(נדלג על הקטע בו רצתי כל היום בגשם ונאלצתי לקנות

עוגה שבדיעבד היתה ממש ממש נוראית. בשואה לא אכלו

עוגות כאלה)

המשיך בכנפיים ממסעדת הבשר הכי טובה בעיר

(נדלג על הקטע בו הוא בכלל לא היה רעב ואכל אותן למחרת

אחרי חימום)

מתנת יום הולדת מרגשת

(נדלג על הקטע בו היא לא היתה מוכנה לחלוטין והיו בה

פאקים פה ושם)

וקינחתי מסיבת הפתעה עם אנשים אהובים

(נדלג על הקטע בו הוא הלך בגשם חצי שעה בכדי להגיע אליה)

 

נהייתי רומנטית. לעזאזל.

אבל אני יכולהה להרשות את זה לעצמי איתו.

אני יכולה להרשות לעצמי הכל איתו.

 

 

אני לא חושבת שפרסמתי פה שיר אי פעם. חוץ מליריקה.

אז כן- עיבוד מקסים וטוב יותר מהמקור, ע"י בחורה מוכשרת.

 

http://www.youtube.com/watch?v=FccNEncx43U

 

נכתב על ידי , 12/3/2012 20:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פייסבוק


אני שונאת את הפייסבוק. בחיי. זו פלטפורמה נוראית.

עם כל האספקטים החיוביים שיש בה ועם ההתקדמות 

הטכנולוגית
שנותנת לנו את הפלטפורמה להחשף, ליצור ולשמור על

אינטרקציות חברתיות היא עושה נזק.


אין לי אנשים שם שאני לא בקשר אמיתי איתם, ורב הזמן
הפייסבוק הוא דרך קלה וזולה לשמור על קשר עם אנשים שאני ב

לאו הכי בקשר איתם, אז מצד שני- למה?

 

פייסבוק זו תחרות פופולריות- כן, בדיוק כמו בתיכון.

אנחנו ממציאים אישיות פייסבוקית רחוקה מהמציאות

(כן, היא תמיד רחוקה מהמציאות) של מי שהיינו רוצים להיות ונתלים

בה בכדי לגרום לעצמנו להרגיש טוב יותר, כאילו זה באמת אנחנו.


אז, למי היה את היום הכי טוב בעולם? מי מאוהב וזקוק
לפלטפורמה בכדי לאשר את זה? מי חייב לשתף אותנו ביום הכי מצחיק שהיה לו, כאילו

ש600 החברים שלו הם באמת חבריו? ברור שהם חברים! הם נותנים לייק!

שום דבר כבר מזמן לא אישי, אינטימי, כמעט ולא אמיתי.


כי אם אין תמונות מהמסיבה המשוגעת מאתמול – היא לא קרתה.

אם את לא אין ארליישנשיפ עם חבר שלך- זה לא באמת נחשב

אם אני לא אפרסם תמונות של כלבים חצי מתים כל יומיים ווחצי
ככה אז אין לי באמת משהו לעמוד מאחוריו, אבל אם כן- אז תראו איזו רגישה אני ושימו

לב איך אני שופטת אתכם ככה בצורה סמויה כי אני צמחונית הרי, אז אני אחזור

לסלט גבינה ובייצים המדהים שלי ונעלי עור שמצאתי בזול.

זה לא חשוב, האישיות הפייסבוקית שלי סופר מגניבה.

 

אנשים מתחתנים ומתגרשים בפייסבוק, אנשים שולחים הודעות אבל
בפייסבוק והתמיכה/פרגון שאנחנו מקבלים אמנם מרגישה אמיתית אבל היי, היא לא.


העניין העצוב הוא שאנחנו כבר לא זוכרים איך זה להיות בלי.

איך זה לעדכן מילולית את יקירינו ורק את יקירינו שבחרנו בעולם שלנו.

איך זה לראות תמונה בנייד/בארנק של הבן זוג שלנו ולחייך
כי היא מזכירה לנו את הרגע הזה מבלי ש20 איש עשו לה לייק שעה קודם


 

נכתב על ידי , 12/3/2012 20:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זמני,תמידי,עכשוי


לא טוב לי.

 

כבר זמן מה שהראש שלי משחק מחבואים עם הריאות, שוב.

אני מנסה להסתובב על עקבותיי ולחפש את ההתחלה של הבלאגן

הזה ובשלב הזה משהו מכסה את הנוף, משהו מקשה על ראייתי ו

הכל מטושטש.

 

איך הגעתי לפה? אני יודעת ולא יודעת.

 

הכאב הזה לא חד, הוא פשוט שם, יושב לי על קנה הנשימה

ואין בי מקום לעכל אותו.

הוא כבר זמן מה נראה תמידי ואני יודעת- זה רק דכאון,

הכל זמני והכל יעבור והרי המלכודת הכי גדולה שדכאון מכניס

אותך אליה היא העניין הזה שהדבר הזה, הענן הזה, חוסר

החמצן הזה הוא תמידי.

אני יודעת, תיאורטית.

אני תמיד יודעת הכל תאורטית.

 

אז אני לא מאמינה לראש שלי שמנסה לייאש אותי ונצמדת

לעובדות פסיכולוגיות בסיסיות. תיאורטית.

אז אני סוחבת את הימים הזמניים האלה, את הדמעות שחונקות אותי

באמצע יום עבודה בלי שום סיבה נראית לעין, את הכעס שתוקף אותי,

את היאוש.

אני מנסה לשכנע את עצמי שרב האנשים שסובבים אותי הם לא באמת

מבחילים כמו שהם נראים לי כעת.

 

אני תמיד הכתף והכתפיים סביבי נראות זרות.

 

אני חושבת שאיבדתי את עצמי איפשהו באמצע הדרך והתחלתי לצעוד

למקום בו אני לא רוצה להיות.

אז עכשיו אני מחפשת את הדרך שלי חזרה.

אני לא בנאדם פסימי, אני נוטה לראות דברים באופן אובייקטיבי

וקצת קשה לי עם זה עכשיו.

אני עדיין צוחקת, מחייכת, אוהבת, חיה את השיגרה שלי כפי שאני

יודעת לעשות, אני פשוט צריכה לסחוב את הדבר הזה איתי לכל

מקום וזה מייאש וכבד.

 

ולא, שום דבר ספציפי לא קרה.

 

והוא, הוא לא מקל על הכאב הזה, אבל כשהוא מחבק אותי, אני נושמת.

ולכאב פתאום יש מקום.

 

היא, לעומת זאת הפכה לזרה, אפשר להגיד.

 

אני רק יודעת שהדבר הזה מוציא החוצה חוסר בטחון שלא מאפיין אותי.

 

זה זמני. החיים נוטים לתקוף לעיתים, משום מקום.

 

נכתב על ידי , 12/3/2012 20:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 36

ICQ: 221356251 




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKs24 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ks24 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)