לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אולי ראיתם פה בפנים ילדה, עם שיער חום מתולתל ועיינים חומות גדולות?


hold on to your dreams , dont EVER let go


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2014

היי...


לא כתבתי המון זמן.

מעדכנת ואומרת שאחת החברות הטובות שלי מהבלט שונאת אותי כרגע, רבנו בגלל החבר הנוכחי שלי. רבנו על בחור!! כל כך מטומטמם, וכמות האגו שיש לה....התנצלתי המון פעמים, על הברכיים. והיא בשלה. בסדר.

 

קשה לי..

יוצא לי לבכות הרבה רק מהמחשבה על על סוף השנה שמתקרב ועל זה שאני לא אראה יותר את החברים שלי, המשפחה השנייה שלי, כל יום בבצפר. הם אולי לא יודעים את זה, אבל אני אוהבת אותם כל כך עד שהלב שלי כמעט מתפוצץ . אוהבת כל כך..

וגם לעזוב את הבלט, את הבנות, את הרקדנית הבלונדינית שאני אוהבת במיוחד, את המורה שאמרה לי אתמול שאני מתוקה, את הריח, את הכניסה המוכרת, את המורה המדהים למודרני...

 

אני לא אוהבת שינויים, אני לא אוהבת סופים.

אבל אני יכולה לחשוב על מצבים גרועים בהרבה...

נכתב על ידי , 4/2/2014 22:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה




קוראים אותי
3,947
הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbelle... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על belle... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)