לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

trainspotting


If you punch yourself in the face and you think it hurts, are you weak or strong?

Avatarכינוי:  fullmetalheart

בת: 29



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2018

מחר


איזה צחוקים! לא זכרתי שכתבתי את ההתלבטות בפוסט הקודם...אנחנו עדיין נפגשים. כבר פחות מתלבטת.

פעם אחת אפילו הסתכלנו אחד על השנייה כמה זמן בלי להגיד כלום ואז פתאום חשבתי לעצמי "פאק יש מצב שזה האבא של הילדים העתידיים שלי?".

 

ראינו ביחד דדפול 2 והיה שם באחד מהקטעים המצחיקים את השיר של אנני, שפתאום נזכרתי שכשהייתי קטנה מה זה אהבתי אותו.

הייתי שומעת אותו בלופים לפני השינה. 

עכשיו חזרתי לפעמים לשמוע אותו בלופים כשאני מדוכדכת.

ופתאום שמתי לב שמצד אחד זה יכול להיות השיר הכי אופטימי בעולם, ומצד שני השיר הכי עצוב בעולם.

באופן שטוח, זה שיר אופטימי כי לא משנה מה יהיה היום, תמיד יש את מחר שיבוא ויציל אותנו מהצרות של היום.

אבל השורה "You're always a day away" יכולה להתפרש גם כ"המחר הזה אף פעם לא בא, הוא תמיד במרחק של יום מכאן".

 

קיצר פתאום כל האופטימיות של השיר נהרסה לי וזה הפך להיות השיר ממש עצוב בשבילי.

מתי המחר שלי בא חברס?

 

נכתב על ידי fullmetalheart , 4/6/2018 21:18  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,348
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfullmetalheart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fullmetalheart ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)