לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  † ZiV †

בת: 35

ICQ: 157492805 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

ואייי כמה זמן לא הייתי פה!


רק עכשיו יצא לי להסתכל על התאריך של העדכון האחרון שלי 8.11.08

ולחשוב על זה שבהתחלה שרק היה לי את הבלוג הזה אני רשמתי כמעט כל יום ואיך שהוא היה לי מה לרשום ודי הרבה חח

 

אז אנלא ממש זוכרת את כל הדברים שעברו אלי מאז הפעם אחרונה שאני רשמתי פה אבל נרשום כמה דברים.

 

עברתי תודה לאל את התאוריה ואני לקראת סוף השיעורים של הנהיגה מקווה שנעבור גם טסט ראשון ^^

אנלא עובדת כבר בבנק לאומי לפני איזה 3 חודשים הפסקתי אין כוח לפרט רק נגיד שלא יכלו לקלוט אותי כעובדת בנק בגלל איזה שהוא חוק מפגר.

הייתי חודשים בערך מובטלת ועכשיו אני עושה קורס באורנג' אני עוד מעט מסימת אותו יום ראשון הבא נקווה שיהיה טוב X_X

עוד חודש בדיוק יש לי מומלדת!!!! 21 ^^

בסוף יולי ב27 אני טסה לגרמניה לשבועים

יאווו כמה שאני כבר מחכה לזה שזה יגיע כבר!!!!!!!!!!!

לי ולאור היה שנה!!!! יאו כמה שאני רואה אותי עם הילד הזה עד המוות!!!

 

אה כן והייתי באילת לפני חודש בערך. נסעתי עם אור הינו במלכת שבא מלון בן זונה!! בחדר שלנו הייתה מיטה ש4 אנשים יכולים לישון בה ובכיף בלי צפיפות. היה כל כך כיף לישון עם אור את ה5 ימים האלו ולהיות רק איתו וזהו =]

 

 

רציתי לעלות תמונות מאילת אבל אין לי ממש את כל התמונות אז... אולי בפוסט הבא שאולי הוא יהיה בעוד חצי שנה :P

 

אוהבת

   זיו המואהבת 0_O

 

נכתב על ידי † ZiV † , 13/6/2009 16:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של † Night † ב-5/9/2010 13:08
 





26,777
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל† ZiV † אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על † ZiV † ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)