לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Horizons

כינוי: 

בן: 36

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2011


זה לא חדש לי שהחיים לא הוגנים, אבל לפעמים אני פשוט לא רוצה להשאר ולהווכח לזה כל פעם מחדש. זה מחליא אותי.

אין טוב ואין רע, אין אלוהים ואין מי שישמור, אין גורל אלא רק מציאות. רק הווה. רק ... אנחנו.

 

ובינינו.. האי צדק בעולם הזה מדהים אותי. אולי אלה רק הערכים והאידאולוגיה שלי אבל אני מרגיש שזה לא אמור להיות ככה, לא בסופו של דבר. לא בפרגדימה הזו.

 

אבל בסוף שום דבר לא ישנה ... וזאת נחמה. כולם שווים במוות. אם החיים האלה לא שווים כלום אני הולך לתת אותם למען המטרה. הכל למען הסיכוי להגשים את החלום שלי - כל סכום כסף וכל הזמן שידרש. נותר לי רק למצוא את הפתרון לרגעים האלה של דיכאון כללי.

נכתב על ידי , 25/9/2011 22:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





21,097
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)