לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Silice stories



Avatarכינוי: 

בת: 26

Skype:  andrea53903 




הבלוגים הקבועים שלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2015

קצת באיחור אבל לא נורא ^_^


היי קוראי ישרא בלוג.

זו הייתה תקופה מדהימה של שלוש שנים ככה שבו כתבתי את כל מה שהיה בבלוג.

הבלוג נסגר סופית.

בו אני מודה לכל הקוראים שנהנו מהכתיבה ומרעיונותי.

שמחה שנהנתם מ-:

 

הסיפור הראשון שלי:

האש שבליבי

 

הסיפור השני שלי:

השוני

השלישי:

מדיום

הרביעי:

האלמנה השחורה

החמישי:

עולם חדש

שישי:
 
שועל עם תשע זנבות

השביעי:

מלאך

השמיני:
 

 

בית הבובות.

בטח בין לבין היו עוד כמה שאיני זוכרת אבל לא נורא, נגמרה לה תקופה ממדהימה שנהנתי מימנה בכל רגע ורגע למרות ונעלמתי הרבה פעמים.

 

להתראות קוראי סיליס!
אני בטוחה שאחזור לכאן לישרא בלוג שוב מתי שהוא <3 

נכתב על ידי , 21/7/2015 14:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , ציורים ואיורים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSilice stories אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Silice stories ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)