לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

She

סתם סיפור על ישראלית- פיליפינית...

כינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

תקופה חדשה


השתחררתי מהצבא לפני חודשיים וישר אחרי זה אני טסתי לפיליפינים לבקר משפחה. חזרתי לפני כמה שבועות ועכשיו אני נמצאת בצומת דרכים!

ניסיתי להתקבל לאל על כדיילת קרקע אבל לא הצלחתי כי נפלתי בשלב האחרון. נראה בתוך תוכי די רציתי להיכשל במבחנים כי לא ממש רציתי את זה. אני ניסיתי להתקבל לשם בגלל שאנשים אמרו לי שזה משרה טובה עם כסף טוב ונראה טוב בקורות חיים.

אני עכשיו יכולה להגיד בוודאות, אחרי שעברתי את זה, שזו הייתה טעות. ואני שמחה שעשיתי זאת אחרת לא הייתי מבינה שלא רציתי את זה. 

אחרי כמה ימים אני מצאתי עבודה! משרה די מעניינת. אני מוכרת מוצרים ללקוחות וזה באנגלית :)

אני נורא שמחה אתמה שעברתי באל על אחרת לא היה לי מוטיבציה ורצון ושאיפה לעשות משהו עם החיים שלי. אחרי צבא לא ידעתי מה לעשות עם עצמי. חשבתי אולי החופשה בפיליפינים יעזור לא אבל נאאאאאא..... רק התעסקתי בלאכול כל היום. חחחח 

כשחזרתי הביתה כל מה שהיה לי זה בלאגן בראש: אני לא יודעת מה ללמוד מה כדאי איפה כדאי ועבודה וכסף כסף...

בזמן הצבא שלי אני שילמתי על קורס פסיכומטרי וכבר חשבתי ללמוד מחשבים כי מרוויחים הרבה כסף בתחום. 

אבל אחרי השחרור אני עשיתי הכל להפך. ולראשונה אין לי מושג מה אני עושה אבל אני שמחה .

תבינו אני בן אדם פרפקציוניסט שעובד עם טבלאות ונוסחאות ולו״ז.

אני דחיתי את הפסיכומטרי שלי בכמה חודשים וחשבתי על זה והלכתי עם התחושות שלי ואני רציתי כל כך ללמוד עיצוב גרפי!!

אמרתי לעצמי: מה אפסיד אם אני אלמד בתחום? כסף? אפשר להרוויח כסף שוב. הפואנטה פה הוא ללכת לפי הרצון שלי ולא לפי הרצונות של אחרים. באם זה רצון של אמא או חברה. אני יודעת שהאנשים שקרובים אליי אכפת להם ממני ורוצים את הכי טוב בשבילי.

אבל אני יודעת שלא נולדתי כדי לרצות את כולם כל הזמן. ואני מנסה כל כך לא לעשות הרבה כי אני די שוכחת את עצמי :(

בגלל זה הגיע הזמן!

אני בטוחה. שאני רוצה ללמוד עיצוב גרפי ואני בטוחה שאצליח להרוויח משכורת בעבודה מעניינת :)

קראתי ספר של אלוןגל ״ פרוייקט ההצלחה של חיי״. בהתחלה הייתי סקפטית לגבי הספר. לא חשבתי שזה יעזור לי כל כך.

אבל הוא היה במבצע בסטימצקי אז קניתי אותו. והספר היה השקעה נכונה של כסף :)

הספר כל כך דיבר אליי בגלל שהוא הציג סיטואציות שהייתי בהן והוא הציג איך אפשר לפתור את זה ואני התחלתי להשתמש בשיטות שהציע.

יש משפט אחד שהזכיר אלון גל בספר שמהדהד לי בראש עד עכשיו : ״ ננסה, מקסימום נצליח :)״

 

 

נכתב על ידי , 23/2/2013 23:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , אהבה למוזיקה , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEMME'Slife אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על EMME'Slife ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)