לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my littel closet


a day will come when i will come out of it but to do it first i need to know who i am and then i will be proud to tell the world...

Avatarכינוי:  littel monster

גיל: 11

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

אמא היא קוראת לעצמה


תודה, לא באמת תודה אמא,תודה על שקראת לי מול כולם שמנה.

אני יודעת שהשמנתי ואני יודעת שאני צריכה להרזות אבל זה שאת קוראת לי ככה ומעליבה אותי מול כולם לא ממש  עוזר לאף אחד וכבר אמרתי לך את זה אבל את לא מקשיבה.

צום 24 שעות לפחות.








ולי את קוראת שמנה. תעשי טובה ותסתכלי על עצמך קודם.

נכתב על ידי littel monster , 17/4/2012 20:49  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אין לי. ב-14/4/2013 19:16
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , גאווה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlittel monster אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על littel monster ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)