לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיאליזה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2022

post traumatic growth, maybe


 



ילדה זה דף חלק

ילדה שעברה התעללות בבית זה דף שקימטו אותו, כידררו אותו, בעטו בו, זרקו אותו ודרכו עליו.

ילדה שעברה תקיפה מינית זה דף קרוע, ספוג בדם.

אני המתבגרת

עושה ״ריפוי בעיסוק״

משקרת לעצמה שהעבודה משחררת

העיקר להשאר עסוקה






אני המבוגרת

סוחטת את שאפשר

פורסת את המקופל

מגהצת את המקומט

מדביקה את שנקרע

ויודעת

שאוכל לצייר מעל,

 אך עדיין העבר יוותר מתחת

והידיעה הזו

מכעיסה כל כך

אבל מתחת לכעס יש עצבות

של ילדה בגן
שעומדת ושואלת:
״למה
כולם קיבלו דף חלק ואני לא?״




עד שההבנה נחתה עלי

הילדה המתוקה שהייתי

כל כך חמודה

כל כך תמימה, קיבינמט


שלא הגיעה לה כלום מזה

היא עדיין אני

ואני עדיין פה




ונכון שלא קיבלתי דף חלק

אז מה

הציור שלי עדיין יכול להיות יפה


 


 






הוא כבר יפה.


 

נכתב על ידי רובּי , 29/5/2022 18:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  רובּי

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרובּי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רובּי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)