לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיאליזה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2022


לא הצלחתי לעבור את היום

 

אפשר לומר שהיום הזה הצליח לעבור אותי

מעליי

ועם גלגלים של משאית, ליתר דיוק

 

אני מרגישה שהמון אנשים עשו בי מה שהם רוצים

בגוף שלי במוח שלי בנשמה שלי

במשך המון זמן

כל החיים

אפילו היום

 

 

אני מרגישה שחיי אינם חיים

לא עם כל הכאב הזה

הכאב בלתי נגמר

קיתונות על גבי טונות של כאב

 

 

לאמא שלי ולאבא שלי

אני מקווה שתישרפו

יום יום בגיהנום

 

ואתה

הגרוש שלי

אני מקווה שתטבע בתוך בור מלא חרא

 

וזה גם לא פירור ממה שמגיע לכם

 

 

ואני

רק לנשום

אני אעבור את זה עם הנשימה

אני אעבור את זה עם ריאות מנוקבות

אני אעבור את זה עם גוף חבוט

אבל בסוף אני אעבור את זה

 

נכתב על ידי רובּי , 2/5/2022 21:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אתמול הדלקתי נר נשמה לסבתא שלי

היום בכיתי אחרי חודש וחצי שהעיניים נותרו יבשות

 

בחודש וחצי האלו עלו בי המון רגשות שלא הסכמתי לעצמי להרגיש

את הגוף שלי זה לא עניין במיוחד, והוא נכנס בי עם מיגרנות וכאבי בטן ורמה גבוהה ויציבה של חרדה, גם אם לא היו התקפים ממשיים.

אני מתחילה לחשוב שיש לי פיברומיאלגיה וחבר טוב שהוא גם רופא באמת אמר שזה נשמע לו ככה

בכמה התקפים האחרונים שלי הכאבים בלתי נסבלים ומפושטים לכל הגוף

ולאחרונה בכל התקף מיגרנה אני גם מקיאה, משלשלת ובאופן כללי לא מסוגלת לקום מהספה מרוב שהשרירים בצוואר ולאורך הגב דבוקים אחד לשני

ויש לי פוסט טראומה מורכבת והפרעת אישיות

אז היאח הידד, נהפכתי לרשימת אבחנות בפוטנציה שאם אלך לקבל אותן זה לא יעניין אף רופא שיש לי גידול במוח וישר יגידו שכל סימפטום שלי הוא פסיכוסומתי ולא יתייחסו אליי

 

הכסף מתחיל להגמר

אני צריכה להזיז את עצמי ולהגיש בקשה לקצבת נכות

 

 

יש לי כל כך הרבה דברים לעשות ואני מרגישה יותר מדי חולה מכדי לעשות אותם

אני כל כך מתגעגעת לסבתא שלי

אבל אין לי זמן להיות נוסטלגית ועצובה

ומצד שני בין אם הייתי עצובה או לא, החודשים עוברים ועדיין לא הגשתי בקשה לקצבה.

 

הכסף מתחיל להסתיים

והנה אני מרגישה את הידיים והרגליים מזיעות ואת ההתקף חרדה מגיע

 

היום אני אעשה את המינימום הנדרש

אולי מחר גם כן

אבל מחר זה מחר

 

והיום אני צריכה רק לעבור את היום

נכתב על ידי רובּי , 2/5/2022 09:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  רובּי

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרובּי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רובּי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)