לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קשב בהפרעה

שיתוף מתוך חיי הפרטיים והמקצועיים על האתגר שבהתמודדות עם הפרעת קשב וריכוז


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2012

די, אין צורך לתקן אותי



אבא ואימא אנא הקשיבו והפנימו! 

כל הזמן אתם רוצים לשנות ולתקן אותי
זה התחיל במטפלת ההיא שרצתה שאצייר כי בגן הייתי מסתחרר
ואז החלטתם שאני זקוק למשהו אחר
לקחתם אותי לרופא המוזר שדפק על הברך ועל השולחן
וביקש ממני לעמוד..ללכת .... שאל שאלות לא ברורות 
ובסוף אמר שחייבים תרופות 

בבית הספר פנו ואמרו שאני לא מספיק טוב בכיתה
ואז הוחלט שגם לזה צריך עזרה 
פתאום הופיעה המורה שהייתה מאוד נחמדה אך בנינו לא יותר מידי מועילה
ובגלל הבלגן בבית עם האחים היינו חייבים 
ללכת כולם ללמוד איך מתנהגים
ובין לבין קיבלתי הדרכה כיצד לעשות חברים בכיתה
ועוד..ועוד..התעייפתי מכל המומחים

אבא יקר שלי בכנות, תודה אך די!

אני אוהב אותי ואותה, כן אותה! את מי שאתם מכנים הפרעה
לא רוצה שתשנו, תרחמו, וחס וחלילה תתקנו
כל מה שאני צריך שתאפשרו לי
לפעול בדרכי להיות מי שאני.

תודו שבהרבה רגעים אתם מתפלאים
איך אני יודע דברים, מאיפה הרעיונות 
והפתרונות היצירתיים
איזו שפה, והבנה.. "מאין כל זה?" אתם שואלים בתהייה
אז כדאי שתדעו שזו היא הקרוייה "הפרעה" 
היא עושה את העבודה, עוזרת לי לחשוב בצורה שונה
להבין מהר, לפתור בצורה שונה
ואז מה אם יצאתי מהשורה
ופתרתי לא כפי שהמורה לימדה
מה!? התשובה לא נכונה?

אז יאללה בבקשה קבלו אותה למשפחה




                                                                                       www.mindri.co.il | [email protected] | 0584450000 
נכתב על ידי שמר ארזי , 13/10/2012 18:10   בקטגוריות Mindri, ADHD, shemer arazi, אימון קוגניטיבי, בעיות בזיכרון, הורים, הפרעת קשב וריכוז, זיכרון, חינוך, שמר ארזי, לקויות למידה, ילדים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  שמר ארזי

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשמר ארזי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שמר ארזי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)