לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

קנית לי כרטיס טיסה


כן עכשיו כולם למדו לפרוס כנפיים ואני נותרתי מאחור כן היו עוד ביניכם אחד או שניים שאליהם רציתי לחזור עפה עפה לי רחוק מפרפרת מבפנים כמו שבורה כמו ציפור טועה כבר שכחתי איך לעוף לבד למעלה איך לעבור עוד חורף עוד נה כן אני אמשיך אולי ללכת הלאה

כינוי:  הצל של השכן

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

אנשי ישראל


כן, נקרענו מרוב עבודה. פיזית כמובן-רק פיזית.

לא ישנו יותר מדי אלא מה? אבל הצלחנו להגיע לרכבת

די מלאה- אבל מצאנו מקום לשלושתינו באותה רבעיה.

"אאני הולכך לשירותים תשימי עין על הכסא"

-"לא רוצה. אתה מסריח"

"לא נו באמת, תשמרי לי עליו"

-"..."

 

כמה דקות עברו?

"שלום, אפשר לשבת?"

-"יושבים פה"

הלכה..

 

חזרה לאחר דקה

"אני אשב פה עד שהוא יחזור"

חוזר.

באה לקום

"לא זה בסדר תשארי לשבת"

הוא מנומס מדי מכדי להקים מישהו מהכסא

אז אמרנו לו:

"לא, אבל בוא תשב, היא אמרה שתהיה פה עד שתחזור"

-"כן נו בוא"

והיא החלה צועקת:

שלא קיבלתי חינוך בבית, וגם בית הספר לא עזר, וגם כשמישהו מתנהג בנימוס אנחנו כועסות(!) עליו! ותתביישי לך חסרת חינוך, בקושי מתגייסים בצבא וגם שם לא תורמת כלום, והדרת פני זקן! (אבל היא כולה בת 40 ומשהו..) וגם היא עייפה ובושה וחרפה לי...

 

כנראה שהיום לא נותנים ומקבלים כבוד. אלא לוקחים אותו בכח. כופים אותו.

שמעת אותי שניה מדברת וכבר החלטת שאני חסרת חינוך שלא רציתי להתגייס לצה"ל ולתרום למדינה ושאני לא עושה כלום בצבא.

לכי קיבינימט אישה מרירה!

והאיש שליד... אמר שבגלל אנשים כמוהה לא אוהבים יהודים. ואנשים הם לא טיפשים- אני מבטיח לך תו 10-20 שנה אין יותר מדינת ישראל.. בגלל אנשים כמוהה לא אוהבים אותנו וישמידו אותנו...

 

טוב, לפחות אם נמות כולנו, אולי יקום דור חדש- מחונך יותר. שמחנכים אותו בבית ובבי"ס. שרוצה לתרום לצבא. ותורם באמת..שישמיד שוב את המדינה.

נכתב על ידי הצל של השכן , 6/9/2008 21:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





13,700
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצל של השכן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצל של השכן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)