לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

what is love?




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2013

מתי זה כבר יגמר?


שונאת את התקופה הזאת..

אני כלכך מתגעגעת אליך ומקווה שטוב לך שם :/ ❤️

נכתב על ידי loveless? , 27/11/2013 19:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מבולבלת


הרבה זמן לא כתבתי אבל אני חייבת לפרוק.. 

יש לי חבר כבר שלושה חודשים ובזמן האחרון אנחנו רק רבים

באחד הריבים הוא קרא לי בת זונה וממש קשה לי לשכוח מזה.. 

הוא אמר לי שאני לא נותנת לו לחיות והחלטנו שאני יותר לא שולחת הודעות לא מתקשרת ולא כלום 

אבל אני מרגישה נורא אני חושבת מיליון פעם לפני שאני שולחת לו משהו אני לא מרגישה בנוח להתקשר אליו 

ונגיד אם קורה משהו אני פשוט מחכה שהוא יתקשר או יכתוב כדי שאני אוכל לדבר איתו וזה ממש קשה לי אני לא רגילה לזה

אני לא רוצה שזה יהיה ככה אני רוצה להרגיש בנוח עם חבר שלי לא להרגיש כלואה.. אני לא יודעת כבר מה לעשות.. משהו בקשר הזה לא מרגיש לי טוב בזמן האחרון אני רוצה שיהיה לנו טוב אני לא רוצה לוותר אבל אני לא יודעת כמה זמן אני אחזיק מעמד ככה כיאלו אסור לי לדבר איתו..

נכתב על ידי loveless? , 17/11/2013 12:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  loveless?

בת: 28

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לloveless? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על loveless? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)