לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי: 

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2016

Hello world


ואו אוקיי אז עברו משהו כמו...בערך 3 שנים (?) מאז הפעם האחרונה שנכנסתי לפה וזה קרה בגלל שסתם רציתי לבדוק אם מחקתי אותו או לא.

אני חייבת להגיד אבל שאחרי שעברתי על הפוסטים הישנים שלי והעלתי זכרונות.. אני שוב מרגישה שאני רוצה לכתוב פה ולהחיות את הבלוג.

 

 קודם אבל אני חייבת לעדכן את המראה והרשימות לפחות ולחזור לשגרה של העדכונים.

 

אז בהצלחה לי קריצה

 

נכתב על ידי , 2/2/2016 23:11  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





525
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJane Doe007 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jane Doe007 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)