לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופטימיות = דרך חיים


החיים הם מה שקורה בזמן שאנחנו עסוקים בלחלום על דברים אחרים

כינוי: 

בן: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

הרבה זמן לא הייתי פה...


וואו

טוב שהבלוג הזה העלה אבק

האמת שממש לא היה לי זמן לכתוב

אין לי רגע שקט מאז שהתגייסתי

או שאני בצבא, ומן הסתם אין לי שם גישה לכאן

או שאני בבית אבל אין לי רגע מנוחה

חברים משפחה, מנסים לנצל כמה שיותר מהחופשים הקצרים

 

אז האמת שאני ממש נהנה בצבא

עשיתי טירונות בזיקים, אחלה אנשים ממש התחברנו אבל לא שמרתי על קשר כמעט עם אף אחד

אח"כ קורס מודיעין ימי, שזו התקופה המשמעותית שהייתה לי בינתיים בשירות

3 חודשים (12 שבועות יותר נכון) קורס בבה"ד חיל הים בבת גלים בחיפה

היה כיף, קשה, מצחיק, מעצבן, מרגש, מתיש, בקיצור מאוד חוויתי!

למדנו המון וזה נחמד לפעמים להגיד כששואלים אותך מה אתה לומד - "אני לא יכול להגיד"

אז באמת נחשפנו לדברים מאוד מעניינים ולמדנו המון

בנוסף גיליתי את כישורי כמרצה מוצלח, המפקדים מאוד התרשמו מהיכולות שלי

משו שעדיין לא ציינתי -

סיימתי כמצטיין קורס, קיבלתי תעודת הצטיינות ודרגת רב"ט (:

היום אני משרת באשדוד, כרגע בתקופה הסמכה ובקרוב חוקר מודיעין ימי לכל דבר

בעתיד אני רוצה לצאת לקורס מפקדים ולהיות מפקד של הקורס שאני עברתי

קצונה בהתחלה מאוד עניינה אותי היום נשמעת לי קצת פחות אטרקטיבית...

 

שבוע שעבר הייתי ברגילה, התחלתי לצאת עם מישהי שהייתה בביצפר שלי...

 

קיצור, עושה חיים, ואין לי ממש זמן לכתוב, עכשיו בסדיר אולי יהיה לי קצת זמן

האמת שאין בד"כ מה לחדש כי כשאתה בצבא אין לך ממש חיים...

אזז... תעשו חיים (:

נכתב על ידי , 15/12/2006 18:29  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-14/1/2007 15:29
 





4,338
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCocaColaHolic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על CocaColaHolic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)