לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Critical Decisions


מדבר הרבה ולא אומר כלום/The endless road to real love


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

פעם אחרונה ודי...


היי  , לילה טוב , בקרוב בוקר טוב 

אתמול בערך בשעה הזאת חזרתי הביתה ברגל ממקום מסוים והייתה לי דרך , יותר מ15 דק , אז יצא לי לחשוב והבנתי שאני בעיקר מאוכזב , מההתנהלות שלי , מאיך שאני , אני לא מרוצה , אני לא שמח ובטח לא מאושר , הדברים הקטנים שהיו עושים אותי שמח ומאושר נעלמות ומחליפות אותם המחשבות על כמה חרא המצב וכמה אני לא אני , וזה מפריע לי . 

בחייאת אני כבר בן 17 , משהו בחיים האלה עברתי וכן יש לי קצת ידע ואני קצת מפוכח יותר מבעבר אז למה קשה לי להחליט על כל דבר בחיים שלי והכל צריך להיות בכזה באלגן וסטרס ומה לא? מצד אחד באלי למחוק הכל , כל מה שהיה פעם הכל הכל הכל ולהתחיל הכל מחדש , נקי מחדש ומצד שני ההיגיון אומר שהתחלות חדשות הן קשות ולא בטוח שהמצב שיהיה אחר כך יהיה יותר טוב ויכול להיות שאני אוותר על דברים שדווקא היו טובים במצב הקודם . אבל אני חייב להחליט כי להיות תלוי בין 2 המחשבות האלה זה מבלבל ומציק . לכן החלטתי שאני מתחיל מחדש דברים חדשים ועושה דברים אני בדרך! שונה ממש שהיה עד עכשיו , ומי יודע מה המחר יגיד ? אז למקרה שחלקכם לא הבין , התחלה של משהו חדש היא סוף של האחר , ולכן אני עוזב את הבלוג , כדי לפנות מקום לדברים אחרים . אני עושה את זה בלב שלם . תודה לישרא ולקוראים שלי שהתעניינו בחיים שלי , הייתם קהל נהדר ושמחתי לקרוא מה אתם חושבים על מצבים שאני נמצא בהם גם למרות שלא תמיד הסכמנו . ביליתי כאן קרוב לשנה ובהחלט מיציתי את הקטע ! אני עוזב את הבלוג אבל משאיר אותו פתוח ולא מתוך פחד שאני אשתפן ואחזור לכאן אלא כי אני רוצה אותו בתור זיכרון , את כל השנה הזאת אני לא רוצה לזכור אבל הבלוג בהחלט היה נקודת אור ומפלט שאני אשמח לזכור וכן כדי להוכיח לעצמי שאני אמיץ ! 

אני אוהב את כולכם ותודה רבה על ההקשבה התמיכה והאהבה , ואני מאחל לעצמי בהצלחה בהמשך המסע שלי בתקווה שהוא יוביל אותי למקום טוב יותר !

תודה , אני ! 

נכתב על ידי , 22/7/2012 01:39  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איח! מה אני , סטרייט ?


הקיץ כאן , מה שאומר מגיפת בנות חצי ערומות בפייסבוק ! זה לא אמור להזיז לי , אבל למה זה כן ? חחח 

זה מדליק אותי ממש אבל מצד שני אני מפנטז בכלל על גברים ..

מוזר יותר ? 

כל זה בהתערבבות עם התחושה הגרועה שיש לי בבטן בכמה ימים האחרונים , אני לא מבין כלום , אני מעוצבן , אני חרדתי , אני לא אוכל , אני מחוויר , אני מופנם וכל זה רק בכמה ימים האחרונים ! 

אין לי מושג למה ואין לי מושג מאיפה מגיעות לי ההרגשות האלה , של הבלבול ...

אולי בגלל שזה הסוף של הסוף ומלא דברים מהשנה נגמרים לי סופית ואני מבולבל כי עומדים להתחיל דברים חדשים ? ואני עוד לא יודע עליהם כלום ...

אני כל כך מקווה שמעכשיו ועד סוף החופש אני אעשה V על כל רשימת הtodo שלי ושאני אצליח להשיג את כל מה שאני רוצה להשיג מהחופש .. לפני שהכל מתחיל ...

אוף

 


שלא נדבר על גלי החום שתוקפים אותי , היום יצאתי מהבית וחזרתי נוטף מים , אני שוקל להסתגר בבית לתנומת קיץ ולקום בחורף 

נכתב על ידי , 15/7/2012 15:07  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האביר על הסוס הלבן


היי :) 

מה ניש ? קודם כל סופש נעים וכיפי :) 

הרגשתי קצת כאילו יש עליי מעין מטען כבד כי לא רשמתי פה כבר מלא זמן . קצת מוזרה לי התקופה הזאת , הכל נורא לא ברור ! אני רוצה שהכל יתבהר וכן גם למצוא מישהו שאני אוכל לבוא אליו כשעצוב לי והוא ידע בדיוק מה להגיד , ואני אבוא אליו כשטוב לי והוא ידע איך להשאיר את ההרגשה הזאת ואני אצא איתו אפילו סתם לשתות איזה קולה ויהיה לי הכי כיף בעולם ובעיקר שיחבק אותי וייתן לי את האהבה שאני כל כך זקוק לה כרגע . הבעיה שלי היא שאני נוטה לדמיין לעצמי פנטזיות של איך הכל יראה ובמציאות זה שונה לגמרי ואני מתאכזב ממש . מתי יבוא אחד כזה שיהיה מושלם בשבילי , שאני באמת אלך לישון עם חיוך על הפרצוף כי טב לי ? הוא קיים בכלל או שהוא קלישאת האביר על הסוס הלבן ? 

אני באמת במצב שאני רוצה כבר דברים מסוימים שלגיטימי שילדים בגילי ירצו אבל לי זה קצת יותר קשה וזה מבאס !!! 

שיהיה המשך ערב נעים ורגוע

נכתב על ידי , 13/7/2012 20:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם


הפעם לא רשמתי הרבה זמן כי פשוט לא הייתי בבית כל הזמן הזה .. בגזרת ה״הוא״ זה עובד מאוד לאט , ומאוד לא ברור אז אני לא מפתח ציפיות מיותרות !


הגשמתי חלום !!! בערך :/ 

עישנתי בפעם הראשונה , זה לא היה מתוך יאוק או הכרחה אלא מרצון שלי נטו ! בשאחטה (איך שלא רושמים את זה ) נחנקתי קצת ובאחרות זה זרם .. כמה ימים אחרי שוב עישנתי , הפעם זה היה אפילו יותר כיף ! היה לי את הרצון המטורף הזה שוב , לא יודע זה פשוט כיף :) 

זהו , זה כל מה שהיה לי לספר :) 

ביי ביי :) 

נכתב על ידי , 8/7/2012 20:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 29




629
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לporter davis אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על porter davis ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)