לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


of yeol and krispy bananas

Avatarכינוי:  yeol;



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2014

לעזוב את הקייפופ?


הבלוג נסגר כן - ואיתו באה דילמה. 

כאילו, אני שוקלת לעזוב את הקייפופ

ולחזור לאוטאקו רגיל.

פשוט כבר מרגיש לי לא נעים ומעיק להיות בקהילה הזו

של אלו שאוהבים קייפופ. 

עם הזמן אנשים נהיו שטחיים ואובססיביים יתר על המידה. 

והם משניאים עליי את המוסיקה.

כאילו וואטדהפק.

ויש אנשים שם - שמוכיחים לי אחרת. 

לעזוב או לא?

לעזוב או לא?

לעזוב או לא?

לא באתי לריב עם אף אחד.

ואין לי עצבים לזה. 

וכן - ראיתי את הקאמבק של אקסו והוא אחלה. 

אולי אני גם יצור של מוזיקה,

וכן - אוברדוס היה דאנס.

ובגלל שמיעה מוזיקלית שהתברכתי בה

התחלתי לנגן על פסנתר את השיר תוך כדי שאני עוצמת עיניים

וכן, נגנתי כי שמיעה מוזיקלית ותווים שמתנגנים לי בראש.

ויצא לי מדהים.

כי אהבתי את השיר, המלודיה, הכל.

קצבקצבקצב - וכשמנגנים על פסנתר יוצא קצת דרמטי אבל טוב.בסדר.

לאחרונה,

נמאס לי מכל זה. ואני רוצה להתנתק.

אני באמת שוקלת לעזוב את הקייפופ.

ולא בקטע בכייני.

סו

כן.

ביי.

ובנימה זו-

הפוסטים הקודמים יישארו.

ביי.

בזה - 

הבלוג נסגר רשמית.

נכתב על ידי yeol; , 9/5/2014 01:07  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyeol; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yeol; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)