לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מרתה יקירתי

גיל: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2021

מה אני אגיד


שאין תקווה? שהכאב עתיד לחזור על עצמו במעגליות כלולאה סביב צוואר?

מה אני אגיד, שאין מה לעשות? כיצד אשדר שלווה ואומר לכם להאמין, כשהאמונה ממני חומקת?

מה אני אגיד.. שאני עתידה למצוא את עצמי לבד? איני רוצה להחנק, האם ישנה דרך לחזור אל עצמי

ולא להציג מצג שווא? למה אוהבים אותי, זה נשגב מבינתי. לכל מקום בו אני דורכת יודעים עליי,

אך רק אני איני יודעת. מה יש לי להציע מלבד פנים? אין בי דבר כלל, אני טובה בלשקר.

דו פרצופית שכמותי.. אני נמסה.

 

 

נכתב על ידי מרתה יקירתי , 1/6/2021 11:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרתה יקירתי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרתה יקירתי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)