לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

DAYDREAMER


הוא מסתגר, אוטם חלונותיו, מגיף תריסיו מפני זיו של אור ובעיצומו של יום בורא לו לילה. -ויליאם שייקספיר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2015


בסופו של דבר אאלץ להשלים עם העובדה שהתאהבתי.
נכתב על ידי princess of my nightmares , 19/2/2015 00:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בחדר


אומרים שהיצירות הגדולות ביותר באות מתוך כאב

זה מוזר, הדברים שאני מרגישה

מין ריקנות כזאת 

ומצד אחד אין לי מושג איך למלא אותה

אבל משום מה נראה לי שאני יודעת. 

חוסר

כאילו החיים עוברים ואני נשארת במקום ובנתיים אנשים הולכים הלאה ולא מחכים לי ואני כאן

לבד

תמיד ידעתי שאני לבד, אני חושבת

גם כשכבר לא הייתי ידעתי

אולי בגלל זה אני לבד

החיים לא מתנהלים לפי צדק וזה מעצבן

שאנשים רעים נהנים ואני לבד בחדר

לפעמים אני מצטערת שאני לא אחרת

בטח נחמד להיות אחרת

כשאני בודקת מה שונה אני לא מבינה

יש שוני גדול, אבל למה הוא טוב יותר?

אולי זאת הבעיה

אני חושבת שאני בסדר בסך הכל

אבל נראה שאני היחידה

כי איכשהו כל אחד שאי פעם נתתי לו לבדוק את זה בסופו של דבר הלך

אף אחד לא נשאר

ואני חושבת שהן לא מבינות אבל אני לבד

ולהן לא אכפת אז מה בעצם אני אמורה לעשות?

 

אני אבלה עוד ערב בחדר

נכתב על ידי princess of my nightmares , 1/2/2015 22:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  princess of my nightmares

מין: נקבה




1,311
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לprincess of my nightmares אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על princess of my nightmares ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)