לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל מה שאת צריכה עכשיו זה


Avatarכינוי: 

בת: 34

Google: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2013

איך גרף נולד


לא כמו תינוק. בכלל לא כמו תינוק. הכי רחוק מתינוק שאפשר. 

 

 

וזה בערך מסכם לא רק את תהליך החשיבה שלי פה בבלוג אלא את המנטליות האנושית כולה. אבל אל תהיו עצובים, אנחנו אמנם עצלנים ושטחיים אבל אי שם מישהו ישב וחשב על אלה וזה אומר משהו עבורנו, בני תמותה. אני לא בטוחה מה, אבל זה אומר משהו. נכון?

 

אבל עכשיו ברצינות, יש סיבה לכך שהגרפים פה הולכים ומתמעטים:

 


 

ועל כן, לעולם לא תהיה כותרת לתרשים הזה. (הידעתם? באבן נייר או מספריים, פיצה מנצחת תמיד)

בתפקיד אורח: גראמפי קאט בתור הקול הפנימי שלי [ובתור החתול היחיד שאני מסוגלת לחבב חוץ מפליקס]

 

ואם כבר עסקנו בגרמפיקאטס,

פפי מעבירה סדנה מזורזת לגידול ילדים:

 

1. איך לא להעיר ילד בן 4 :

לצלם אותו מאה פעם ולקוות שהפלאש יגרום לו לקום חייכני וחינני

לגעת לו בשיער בתנועות שמדמות זבוב טורדני

לדגדג לו את הרגל עד שהוא בועט לכם בקרנית העין וצועק "למההה" כמו גרי מהפיג'מות

 

2. איך לגרום לילד בן 4 לזנק מהכרית במהירות של רודראנר:



3. איך לא לנהל שיחה עם ילד בן 5 דקות ספורות לאחר שהוא ראה פרק של מרקו

אני: היי, לאיפה אמא שלך הלכה באמת?

הוא: לקורדובה. -לחלוחית בעיניים-

אני: סטנדרטי הו בוי..

 

4. איך לא לדבר לתינוק בן 8 חודשים שבוכה ללא הפסקה:

אני: מה-אתה-רוצה?

הוא: סטנדרטי

אני: מה?

הוא: בוכה

אני: אם תמשיך עם הסיילנט טריטמנט הזה אני מתחפפת לקורדובה, פרחח.

 

פפילון, שמבקשת שלא תתבלבלו. זה שהיא פרסמה פוסט ב8 בבוקר לא אומר שהיא קמה מוקדם, זה רק אומר שהיא מספיק עייפה מאתמול כדי להרשות לעצמה לדבר בגוף שלישי כאילו היא מינימום קים ג'ונג און.

נכתב על ידי , 18/4/2013 06:43  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , הומור וסאטירה , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPapillon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Papillon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)