לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"גשם יורד על פני רעי: על פני רעי החיים אשר מכסים ראשיהם בשמיכה- ועל פני רעי המתים אשר אינם מכסים עוד." (יהודה עמיחי)

Avatarכינוי:  ס א מ ר

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008


מלא זמן לא הייתי פה, לא הייתי צריכה את הבמה הזאת.

עברתי שינוי משמעותי ביותר בזמן הזה.

"ילדים מסתוריים, לכו לרחוב טרלהלה מילים לא מובנות כאן ותמצאו את ההפתעה המסתורית"

בהתחשב בך שלא היה לי מצברוח, ובמיוחד לא ללכת הביתה

מיותר להגיד שהלכתי, נכון?

 

הגעתי לאותו רחוב, שום זכר - שום סימן לאותם ילדים מסתוריים או רמז שיכול להוביל אותי אל ההפתעה המסתורית.

הרגליים לקחו אותי לגינה קרובה שהיתה באזור.

 

הרבה חתולים רעבים מקיפים אותי

שני אנשים שעושים סמים רואים אותי

אנשים מהעבר שלא סימפטתי ועדיין.

 

והשמש שמולי

אני כמעט מתעלפת

אז ישבתי שם איזה חצי שעה-שעה,

ואז חזרתי הביתה.

 

יכולים להיות דברים גרועים יותר מלראות את האקס שלך בקניון.

זה המטמון שלי.

נכתב על ידי ס א מ ר , 6/6/2008 22:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





186
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לס א מ ר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ס א מ ר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)