לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי: 

בן: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2024    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

7/2024

בעיות


מרחוק היא הביטה אל תוך עיני, כאילו ביקשה "בוא תגיד שלום, בוא נהיה נחמדים זה לזה" ואני משכתי את מבטי הצידה כאילו משיב "לא, אני לא נחמד יותר לאף אחת, רק למי שבאמת אוהבת ומעריכה", והמשחק המטומטם קרה פעם אחת ועוד פעם. אז החלטתי לבדוק אם בא לה להיות כזו שאוהבת ומעריכה או לא, אז שלחתי הודעה:

"אם תרצי לדבר מחר בערב אני כאן"

היא שלה על מה נדבר, אז אמרתי לה "עלייך, עלי".

היא לא הבינה אולי בצדק, אז כתבתי לה "לא ברור לי האינטרקציה בנינו, ורציתי להבין אם היא רוצה לדבר או לא".

היא אמרה שמבחינתה זה בסדר להגיד שלום וזהו, אמרתי לה שמבחינתי זה לא בסדר.

באותו הרגע נפרדו דרכינו.

ואני אומר: אני מעוניין בסקס כרגע, ושואל: האם להיות נחמד לבחורה יקדם אותי למטרה? ועונה: חיים שלמים זה לא עבד, הגיע הזמן לשנות גישה, אני לא נחמד יותר לבחורות, מלבד האלו שבאמת אכפת להן ואוהבות אותי. כל השאר לא מעניינות ולא איכפת כמה הן יפגעו.

עד לא מזמן חשבתי שידידות זו הדרך הטובה ביותר להשיג קרבה נשית, למרות שתמיד רציתי סקס, ושמרתי בלב את הרצון הזה.

עכשיו הכל מתפוצץ, בנתזים של כעס ותסכול. בדיוק התחלתי לתמלל את הרגשות שלי לעולם בצורה מכבדת שלא תפגע, אבל לא תמיד זה יוצא טוב ולפעמים זה יכול לפגוע או להיות לא ברור.

אני משתדל ועושה את הכי טוב שלי, אם אטעה אבקש סליחה.

בנתים אמשיך לנסות ולבטא את עצמי בצורה הכי כנה שאפשר.

המטרה: לבטא לבחורות שמוצאות חן בעיני שהן מוצאות חן בעיני ואני אשמח לצאת איתן, ככה אני כנה עם עצמי ואני מכבד את הרצונות שלי שזה הדבר הכי חשוב בעולם, כי אני הכי חשוב בעולם.

 

בנושא אחר:

לאחרונה הוספתי לרשימת השמעה מלא מוזיקת מטאל שהייתי שומע לפני מלא זמן והפסקתי משום מה, וזו מוזיקה פשוט מעולה שאני לא בטוח למה נפטרתי ממנה. בכל מקרה עכשיו יש לי שעות על שעות של מוזיקה טובה ואני נהנה מכל רגע עם המוזיקה הזו.

 

נכתב על ידי , 22/7/2024 23:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,827
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , סטודנטים , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmaor310 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על maor310 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)