לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ישראל ומחאה

כבר קיץ שני של מחאות ולא כולם יוצאים לרחובות לצעוק.

כינוי:  ישראלית אחת





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2012

התחלה


נראה לי שהשאלה שאיתה כל בלוג מתחיל היא "למה?".

השנה האחרונה הייתה שנה של מחאות, הפגנות וצעקות ובחודשים האחרונים אנחנו גם רואים אלימות, בין אם זה מפגין שמנפץ חלון של בנק, שוטרי יס"מ שעוצרים מפגינה שקטה או אדם שמצית את עצמו לאות מחאה. כל אלו נראים לי מהצד כמו סממנים של חברה שעומדת על סף פירוק. שהתפרים שמחזיקים אותנו יחד נפרמים לאט לאט וכולנו מרגישים תלושים וחסרי אונים. שמעתי מיותר מידי אנשים שאף אחד לא מייצג אותם בכנסת או בממשלה, שהשלטון עושה מה שבא לו ובעיקר מה שבעלי ההון רוצים, שטובת האזרחים והמדינה כבר לא בראש סידרי העדיפויות של אלו שאחראים לדאוג לנו. התעייפתי מלגלוש באתרי חדשות ולראות את המדינה שלי מתפרקת מול העיניים כשאין דבר שאני יכולה לעשות בנידון.

הגיע השלב שאני רוצה לצרוח שנמאס לי, אבל אין מי שיקשיב. אז החלטתי לפתוח בלוג ולשאול כמה שאלות בהן אני נתקלת ברחבי הרשת, בתקווה שמישהו אי שם מסכים איתי.

 

אני מקווה שתהיה פה קצת ביקורת. ביקורת עלינו כחברה. ביקורת עלינו כמפגינים ומוחים. ביקורת על המדינה ועל האטימות. ביקורת על התקשורת.

קצת ביקורת לא מזיקה לאף אחד.

 

אני מקווה שעם הזמן אני אמצא עוד כמה אנשים כמוני, וארגיש קצת פחות בודדה במערכה. אני אשמח לשמוע דעות ולפתוח דיון בכל נושא.

 

נכתב על ידי ישראלית אחת , 16/7/2012 20:27   בקטגוריות אקטואליה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Hitomi chan ב-17/7/2012 01:00



55
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לישראלית אחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ישראלית אחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)