לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


צריכים מעצבת טובה שמעצבת בקצת זמן , או שבא לכם לקרוא על החיים שלי , תכנסו!

כינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

גמילה מישרא לנצח ,הכל התחיל כך...


הכל התחיל כך...

שהייתי צריכה מישהו לספר לו , אבל גם החברה הזאת ידעה וזאת ידעה והיא שמעה , ולה נודע בטעות , לה נפלט וכו וכו וכו...!

העובדה היא שהמון בנות (ואולי גם בנים)יודעים על הבלוג...כך שאין לי הזדמנות לרשום פה משהו שאני באמת חושבת או מרגישה .

הייתי רוצה להישאר אבל אין טעם .

אז אני עוזבת ...לא , אני לא עושה בלוג חדש-לא , אני לא מצתרפת לאף בלוג אחר...אני פשוט עוזבת לתמיד , אבל היה לי כיף!

וכן נהניתי! והיה לי נורא נוח לרשום פה!

הכרתי פה גם כמה חברות חדשות , ואני יתגעגע  במיוחד לרותם (מהבלוגים :)

שעזרה לי הרבה , במיוחד בעיצובים , וגם הכרנו בכלל , אז יש לך את המסנג'ר שלך ונישאר בקשר :)

וזהו מי שרוצה להישאר איתי בקשר מוזמן , בקשו את המסנג'ר אני יתן לכל המבקש.

 

"ולפעמים החגיגה נגמרת..."

בפעם האחרונה-מיכלוש~

נכתב על ידי , 28/6/2005 21:14  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השבוע שלי.


היי לכולם ,

תאמת , שמזמן לא עדכנתי , אני קצת לחוצה לסוף שנה וטקס סיום , זה קצת קשה לסיים כיתה ח'.

בכל אופן , אמא שלי חזרה מסין שבוע שעבר (סוף-סוף)נורא נורא נורא התגעגעתי אליה , והא הביאה לי מלא מלא מתנות , תיקים , שלוש זוגות נעליים (אחת מהן של נייק , הדגם הכי חדש , 600 ש"ח)אממ ...חולצות , איפור , שעון יד , וכו וכו.

היא צילמה 214 תמונות!!!!! כולן על המחשב , העיקר שהיא נהנתה , היא צילמה לי מלא תמונות של תינוקות ( חולשה מוכרת..)

סינים חמודים חמודים!


ביום שישי , היום ה-1 לחופש , יצאנו (כמה ילדים..) לראות סרט , החלטנו על "חותנת בהפרעה" , קנינו כרטיסים ונכנסנו , היה סרט נחמד ( ולא יותר מזה ...)לאורך חצי שעה , ואז בהפסקה , אני ועוד שתי חברות טובות , החלטנו שאנחנו רוצות לראות איפה משחק הסרט "בית השעווה" , בשביל לעבור לראות את זה .

מצאנו (זה היה אולם 6 {באולמות רב חן בגבעתיים})נכנסנו , תאמת שזה די היה ההתחלה , הם בדיוק נכנסנו לבית השעווה , אלוהים זה היה מפחיד , אני בד"כ אוהבת סרטי אימה , אבל זה היה מפחיד בצורה מטורפת!! טוב , שרדנו גם את זה...


אתמול (יום שבת)הייתי במרכז קניות נחמד כזה בחולון והתפתתי לקנות עוד חולצה , מצטערת..חח:))))

אחר"כ הייתי אצל סבתא שלי , וראיתי את התוכנית בעובדה ,  זה היה נורא!!!!! , באמת זה היה נורא מחריד (מי שראה יודע) זה היה על אישה נפגעת פיגוע טרור בת"א בערך לפני שנה-שנתיים , היא הייתה ילדה יפה וחיננית ולפיה הפכה למפרצת ,ערפד טורף שאף אחד לא רוצה להתקרב אליו , היא מצולקת כולה , מכף רגל ועד ראש , כולה כיוויות וחתכים , שום ניתוח פלסטי עוד לא הצליח לשפר את המצב , אבל היא בטוחה שהיא תנסה עוד הרבה , מסכנה , הלוואי שלא תדע עוד צער :(((

 

אחרי התוכנית , קבענו אני וחברה לצאת (לאן חשבתם? לקניון! תשובה נכונה!) היו שם מליון איש , ורובם לא מגבעתיים בכלל, בערך ב-12 חברה אחרת התקשרה , ואמרה לנו שהם קבענו ב-12 ללכת לראות סרט אצל ילד מהכיתה (מוחמד <-חח שם בדוי!)

אז הלכנו, היה נחמד , לקחנו את הסרט "איזו מין שכנה" ( בפעם השניה שאני רואה את זה )מהבלוקבסטר , זה ממש סרט חמוד ומצחיק , ו"בכלל לא סוטה "(עזבו , אני מבינה את עצמי) סרט סוטה בטירוף!!

חזרנו ב-3 וחצי , לחברה וישנו אצלה. היה כיף!


והיום הלכתי לבנתיים לסדר את השעון יד שלי (להקטין אותו)וזהו , ערב חג היום , אז לכולם חג שמח!!

מיכלוש~

נכתב על ידי , 12/6/2005 15:16  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בים.


היה ממש כיף ביםםםםםםםםםם

ממש ממש ממש!! ממש נהנתי ( פעם ראשונה שלי בלי הורים בים , עם חברות ולא בגדר של בית ספר {כבוד!})

היה מעולה , ותאמת שאני הולכת להתקלח אחר"כ אני אערוך וארכיב!

עריכה:

אין לי כוח להרכיב , חחח ותאמת שאין הרבה פשוט היה מעולה!

 

הזמנות:

תיקון ללוטם , רשימות(2)-

    

     

    

כפתור לינקוק לתחרות של ספיר (לינקוק ברשימת התחריות )-

 

סתם קטע יפה שמצאתי -לא מאפיין אותי , אבל בטח כמה מכם!

"מהיום אני מפסיקה לנתח ,

לשאול, להעלות השערות .

מהיום אני תופסת את עצמי חזק ,

מפסיקה לעשן וזהו! אני עם ברמנים גמרתי!,

מהיום הכל יהיה אחרת ,

אעמוד על שלי , לא אחכה ,

לא אפחד מבעל הבית ,

מהיום אני מפסיקה לספור קלוריות ,

מפסיקה לבנות על הורוסקופיים ,

 ואם אמא מתקשרת אני מספרת לה

שפיטרו אותי מהעבודה כבר לפני חודשיים."

 

מיכלוש~

נכתב על ידי , 4/6/2005 18:00  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,166
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכלוש~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכלוש~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)