לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מי שפעם הייתי

מה שכתבתי פעם, מה חשבתי לעצמי, למות...

Avatarכינוי:  מי שפעם הייתי





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

להיות אני


אם תתנו לי אפשרות

לקפוץ ולהשתולל בחוץ

ותפסיקו כל אחד לראות בי

איש קטן ולחוץ

 

אני רוצה שתתנו לי

לצאת מתוך עצמי

ולהפסיק להיות שנים רבות

מה שאתם רואים בי

 

תנו לי להיות איש לבן

בלי כיתמי צבעים של אחרים

תנו לי להיות אני עצמי

בלי תנאים ובלי מילים

 

 

 

 

 

 

 

1983

נכתב על ידי מי שפעם הייתי , 5/5/2022 10:33   בקטגוריות על גבול הפתאטי, פסימי, אקטואליה, מי שפעם הייתי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמילי1212 ב-5/5/2022 12:33
 




דפים:  
1,994
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , יצירתיות , דברים שמצאתי באינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למי שפעם הייתי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מי שפעם הייתי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)