לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 65

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

11/2012

כאב שחי ממש מתחת לפני השטח


הפוסט הזה לא קשור למצב הרוח שלי היום או בזמן האחרון

הוא התעורר כתגובה לפוסט של שירול על הכעס......

 

מאז שאני זוכרת את עצמי חי בי כאב ממש מתחת לפני השטח

מילימטרים מתחת לפני השטח

 

אינני יודעת מהיכן הגיע לשם, איך צמח בתוכי - אבל הוא חלק בלתי נפרד ממני

בתקופות שונות של טיפולים פסיכולוגיים (תקופה של 3 שנים ותקופה של שנה) וכן בתקופות של הילינג, מדיטציות ו/או תיקשור - ניסיתי לגלות את מקורו.... אך לשוא....

 

הייתי ילדה עצובה, הייתי ילדה מפוחדת....נדמה לי שסיפרתי על הפחד, ועל ההתגברות עליו בפוסט אחר.

גם על העצב התגברתי - למדתי לחיות מתוך שמחה

אני מאושרת, יותר משמחה

יש לי חיים מדהימים, אני מוקפת באהבה וטוב לב ואכפתיות

אין שום דבר שיכול להסביר את העצב הזה, שחי וקיים לו ממש מילימטרים לפני השטח...

 

מי שנוגע בו במקרה או בכוונה נדהם לגלות את הבכי הבלתי מרוסן שנגיעתו משחררת

שחרורים קטנים מתבצעים לעיתים קרובות בעזרת סרטים או ספרים מרגשים או אירועים מרגשים (משפחתי צוחקת עלי בחיבה על רגשנות זו, והם לא מבינים שזו בעצם רק דרכו של העצב הקיים התמידי לשחרר קיטור)

 

מה זה יכול להיות, ואיך אני יכולה בכל זאת לגלות את הסיבה? 

נכתב על ידי , 9/11/2012 10:11  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-11/11/2012 23:19




51,063
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)