לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 66

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

6/2014

המשך עלילות האינטרנט


לפני כחודש עדכנתי כאן בפעם האחרונה - ועדיין הייתי עסוקה בסוגיות ההתנהלות מול בזק, התלבטויות של תביעה או לא, התנתקות או לא....


ובינתיים למרות האופטימיות הזהירה שהבעתי בפוסט הקודם, המשיכו הניתוקים מהאינטרנט על בסיס יום יומי, לעיתים לדקות ספורות ולעיתים לשעות ארוכות.


לא עזרו ה"שינמוכים" השונים (הורדת המהירות), הטכנאים והקבלרים ונציגי השירות.....זה פשוט לא עבד כמו שצריך.


גמלה ההחלטה בליבנו לנטוש את בזק. הרבה אלטרנטיבות אין עדיין - קיים דואופול של בזק ושל הוט בתשתית האינטרנט.


חברות כמו סלקום מציעות אינטרנט ללא תשתית, אומנם, על גבי הרשת הסלולרית כנראה....אבל הקליטה הסלולרית ביישוב שלי גם ככה לא מזהירה, ולא היינו מוכנים להסתכן. 


לבסוף פנינו להוט וביקשנו לעבור אליהם. שמענו (גם מרבים מכם וגם מאחרים) כמה הם חולירות, אבל לא יכולנו להמשיך בתשתית הקיימת.


בזק פשוט לא הצליחו להתגבר על התקלות.


היו אלה הימים שלפני נסיעתנו לארה"ב ו-T חשש שעקב תקלות האינטרנט לא ניתן יהיה לנטר מרחוק את מצלמות האבטחה שלנו ואת האזעקה. זו הסיבה, כנראה, שהוא החליט לקבוע עם טכנאי הוט ביום לפני שטסנו!


אני הייתי בלימודים כל אותו היום. ארזתי ערב קודם כדי שהערב לפני נסיעתנו יהיה לי רגוע ונטול פעילות.


אני תמיד חוזרת עייפה ורעבה מהלימודים, ובא לי להתקלח בסבבה ולרבוץ עם ספר או מול הטלוויזיה בערב שלפני הטיסה. 


בפועל זה כמובן לא מה שקרה.


הזמנו רק אינטרנט וטלפון אצל הוט, את הטלוויזיה השארנו ב-YES. כל הזמן נאמר לנו שזה לא משתלם, כלכלית, אבל לא בא לי על התכנים בכבלים.


so shoot me. 


בכל מקרה, ההתקנה של הוט התחילה ביום שלישי ההוא בבוקר, ובפועל נמשכה כל היום ולא הושלמה.


במקביל לעבודת הטכנאי, T היה בטלפון עם הוט ועם בזק בינלאומי (ספקי האינטרנט שלנו) כל היום,


וזה נמשך גם אחרי שהגעתי הביתה (בסביבות שש בערב).


T החליט שהוא רוצה מהירות 200 מגה, ובשיחה מוקדמת עם בזק בינלאומי נאמר לנו שזה אפשרוי מבחינתם.


בדיעבד גילינו שמשום שיש לנו כתובת IP קבועה (עבור מצלמות האבטחה והאזעקה) ניתן לקבוע עד 30 מגה מהירות בלבד. למה לא אמרו מראש?


ובהתחלה קו הטלפון לא עבד. 


החיבור לאינטרנט עבד אבל רק בראוטר של הוט, לא בשאר הבית.


אחר כך הטלפון כבר עבד, אבל האזעקה לא הצליחה להתקשר דרך הטלפון למוקד או לפלאפונים שלנו דרך הטלפון של הוט.


בקיצור - בסוף אותו היום, כאשר כבר הזמנו מונית לשדה התעופה ו-T היה חייב כבר לארוז מזוודה....


החלטנו שעוצרים, משאירים את המצב כמו שהוא, מה שעובד - עובד, ומה שלא - לא. שוכחים מזה, וממשיכים לטפל בזה כשנחזור.


החברים שקיבלו על עצמם לטפל לנו בבית (להאכיל חתולים, להשקות עציצים, לוודא שהכל בסדר) ממילא טכנופובים ולא אהבו את העובדה שיש אפליקציות לניטור המצלמות והאזעקה, והם שמחו מאד שכל הסיפור הזה לא עבד. לא היה אכפת להם לרוץ לכאן בכל פעם שהמוקד יתקשר שהאזעקה פועלת.


בפועל האזעקה לא הצליחה להתקשר ממילא למוקד, כך שאם היו אזעקות - רק השכנים המסכנים סבלו מזה. כנראה שלא היו, כי החברים הגיעו בכל


יום להאכיל את החתולים ומעולם לא היתה אינדיקציה שהאזעקה הופעלה בשלב כלשהו. מזל!


ביום רביעי ההוא בבוקר, כבר כשהיינו בשדה התעופה, התקשרו מהוט לשאול אם אנחנו מרוצים. לשון


T שטף אותם בחביבות בטלפון, הודיע להם שכמעט שום דבר לא עובד ובהחלט לא - אנחנו לא מרוצים - אבל אנחנו טסים עכשיו לחופשה וזה יצטרך להמתין לשובנו. קבעו איתו טכנאי ליום חזרתנו (שוב הייתי בלימודים כל היום!), וכאשר הטכנאי הגיע הוא הצליח לטפל בחלק מהבעיות, אבל לא בכולן.


באותו הערב היה אינטרנט ברוב חדרי הבית (הכי חשוב היה הסלון - כי שם גם ה-VOD של YES) אבל לא בעמדת המחשב של T בפינת העבודה!


האזעקה עדיין לא הצליחה להתקשר למוקד (או אלינו) אבל ניתן היה כבר לנטר מרחוק את מצלמות האבטחה.


התקדמות ניכרת קריצה


הטכנאי נתן ל-T את מספר הטלפון שלו למקרה הצורך, ובאמת הזעקנו אותו והוא הגיע ביום חמישי וסיים לטפל בהכל - פרט לאפליקציה של האזעקה -


אותה הוא פשוט לא הכיר. 

לשם כך נאלצנו להזמין את מי שהתקין לנו את האזעקה , אבל זה כבר בקטנה. 

היום - שלושה שבועות אחרי - הכל עובד.


יש אינטרנט 200 מגה בכל הבית (וויתרנו על כתובת ה-IP הקבועה, וגם על התשלום הנוסף עבורה!).

ואין נפילות!!


 


יש ניטור של מצלמות האבטחה והאזעקה בסמארטפון.


יש טלפון (אותו מספר טלפון שהיה לנו כל הזמן - בזכות ניידות המספרים) והוא מתקשר יפה גם למוקד וגם לפלאפונים שלנו בעת הצורך.


דרך אגב, לא בכל המחשבים אנחנו אכן גולשים במהירות של 200 מגה. 


חלק מזה הם המחשבים עצמם - הישנים יותר - שבנויים לעבוד עד 100 מגה בתקשורת שלהם.


חלק מזה הוא ה-switch שמקשר את הראוטר של הוט לחדרי הבית השונים - גם אותו צריך להחליף בהזדמנות.


אבל לא בוער. גם ככה יש לנו אינטרנט מהיר יותר ממה שהיה לנו בבזק, וכאמור - בלי ניתוקים.


והמחיר פחות מהמחיר שקבלנו בבזק על הרבה פחות מזה פלוס ניתוקים וכאבי ראש. 


אז נכון, עוד נגלה בהמשך את החוליריות של הוט, אבל בינתיים שמח וטוב לנו.


מקווה שזה (לעת עתה) סוף סיפורי האינטרנט בבית אמפיארטי. שבוע טוב לכולם. חיוך


**נ.ב. כאשר מניידים טלפון מבזק להוט זה קורה אוטומטית. אבל יש לזכור - האינטרנט ממשיך להיות פעיל ואתם משלמים עליו. צריך להתקשר לבזק במיוחד כדי להתנתק גם מהאינטרנט. 

זה גרם לי לחשוב - למה בזק לא מאפשרים (או שהם כבר כן מאפשרים היום?) להזמין רק אינטרנט בלי קו טלפון בכלל? ממילא מדובר בשתי טכנולוגיות נפרדות זו מזו!!!

נכתב על ידי , 16/6/2014 09:56   בקטגוריות זכות לתת שירות, טכנולוגיה, שחרור קיטור, אינטרנט  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-17/6/2014 17:49




52,708
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)