לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 65

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2016    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

6/2016

קפה של בוקר עם מרפי


עם כל הבלגנים והאירוח שיש סביבנו מפתיע שעד עכשיו הכל הלך יחסית חלק

עד ששי בבוקר

ששי בוקר התחיל בכך שמכונת הקפה שלנו מתה. פשוט מתה.

מכונת קפה של נספרסו, עם הקפסולות (החלופיות כמובן, למה לשלם כל כך הרבה לנספרסו אם יש תחליפים טעימים בחצי מחיר לפעמים?).....

שבקה. נפחה את נשמתה.

טוב, אז מה אם אנחנו באמצע בישולים, וגם חייבים לצאת לסידורים - נעבור בטרקלין החשמל או משהו דומה, בדקנו באינטרנט היכן המכונה הכי פשוטה במחיר הכי זול (ואגב - בחנויות נספרסו עצמן זה סתם יקר) - ונקנה חדשה.

 

בינתיים, אמרתי לעצמי, יש לי בפריזר צנצנת של טייסטרס צ'ויס, שאני שומרת למקרה שיש אורחים שלא רוצים הפוך או אספרסו.

פשפשתי בפריזר ומצאתי את הצנצנת ושלפתי אותה......

רק שמישהו לא סגר היטב את המכסה לפני שהחזיר לפריזר, ו......כל הגרגרים התפזרו בתוך הפריזר, על כל הקופסאות והשקיות והקרקעית של הפריזר (יש לנו פריזר תחתון) ועל הרצפה.....

והשילוב הזה של הקור המקפיא של הפריזר, ולחות מסוימת על חלק מהשקיות....המיסו חלק מהגרגרים והם נדבקו.....

בקיצור - חווייה "מרנינה" במיוחד.

 

נשמתי עמוק, ובעוד T מכין סופלה שוקולד (כי אין כבר מספיק קינוחים עם עוגות הגבינה והתפוחים שהוא כבר אפה אתמול) אני רוקנתי את הפריזר, ניקיתי אותו, ניקיתי אחד אחד את כל המוצרים והחזרתי למקום......בשמונה בבוקר כבר הזעתי כאילו עשיתי חדר כושר שעה.

 

ורק אז התעוררו האורחים שלי, והתזזיתית שלי - שנסעה למצעד הגאווה - ולולא הייתי מספרת להם מה קרה, הם לא היו יודעים בכלל.

 

פרט לעובדה שלא היתה מכונת קפה.....

 

וגם כאן כמובן

נכתב על ידי , 4/6/2016 09:19   בקטגוריות חוק מרפי, שחרור קיטור  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-6/6/2016 10:19




51,063
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)