לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 65

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2017    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

8/2017

כינויים


מנסה למצוא כינויים לאנשים בחיי

בינתיים יש לי חמישה:

T הוא בעלי

חכמוד הוא נכדי הבכור

נשמותק נכדי הצעיר

המהנדס וביוכימיה זוג חברים וותיקים

 

אז יש לי את מ' - חברתי מהתיכון איתה חידשתי קשר לאחרונה. אקרא לה....מחברת. פועה ייעצה לי להשתמש באסוציאציות שמדברות אלי גם אם אינן נהירות לאחרים.

 

ועוד מ' - חברה מאחד ממקומות העבודה לשעבר. אקרא לה ...במבה.

 

יש לי את ל' - חברתי הטובה ממקום העבודה האחרון, זו שהיתה עובדת שלי והפכה להיות מנהלת שלי. זו שנאבקת כרגע בסרטן השד. אקרא לה....קדימה

 

יש לנו את השותף של T - אני מהססת אם לקרוא לו "השותף" כי יש כאן מי שקוראת כך לבעלה...אז אולי אקרא לו "שֻתַפֵנוּ"

 

יש לנו את אשתו של השותף של T - שמצד אחד אני אוהבת אותה אהבת נפש ויודעת שהיא שם בשבילי לא משנה מה והיא ישרה וישירה ואותנטית ....ומצד שני אני לא יודעת איך לאכול את השיפוטיות שלה, את השריטות שלה לגבי אוכל (לא אוכלת) או אלכוהול (שותה יותר מדי)  או האינטליגנטציה של ילדיה (לא יודעת איך לאכול את זה ששניהם די גאונים, מכריחה אותם לעסוק בעיקר בספורט). אז אולי אקרא לה....שריטה, למרות שאני לא סגורה על זה לגמרי 😐 זה קצת שיפוטי....אולי גם לה פשוט אקרא "שותפתנו"....

 

עריכה 18/10/2017: בעצתה של פועה החלטתי לקרוא לה 'שריתה' 


מי עוד? אני כמעט לא כותבת עליה כי תפסתי ממנה מרחק - אבל יש לי את ר' - קרובת המשפחה שאיתה היו לי יחסים שואבי אנרגיה....מידי פעם  אני מתייחסת אליה כאן, ויש לי הרגשה שמתי שהוא כשאחזור להתאמן היא תעלה מידי פעם.... - אקרא לה ...שואבת למרות שהכינוי כבר לא רלוונטי ליחסים שלנו. 

 

נראה בהמשך אם הכינויים האלה בכלל יתפסו.... 

 

עריכה 18/10/2017:

כינוי (זמני?) לבת דודתו של T מאנגליה: לונדון


 

וגם כאן

נכתב על ידי , 30/8/2017 10:07   בקטגוריות כינויים  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-2/9/2017 18:20




51,063
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)