לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 65

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2020    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

דיברנו


דיברנו על הכל, והיא ניסתה להסביר איך היא הרגישה - הרגישה שהלכתי לה לאיבוד באיזושהי צורה.........

 

ואני, שאכלתי את עצמי על מה שהיה או לא היה, עברתי שוב ושוב בזכרוני על כל השנה האחרונה, מהצד שלי, וגם חשתי צורך (עוד לפני השיחה) לעבור בפועל על כל ההתכתבות שלי איתה בטקסטים ובמיילים, והבנתי סופית שבאמת ההרגשה שלה היא סובייקטיבית לגמרי.

 

והבנתי אותה, וקיבלתי את מה שהיא הרגישה, וביקשתי סליחה אם איכשהו נעלמתי לה. והזכרתי לה כמה שאני אוהבת אותה. ואת בעלה. ואמרתי שאולי, פשוט, לא ידעתי איך היא צריכה שאהיה כאן בשבילה. 

והיא אמרה שהיא אוהבת אותי, ושטוב שדיברנו, ושהיא היתה מעלה את הנושא בכל מקרה, ובכל מקרה לא היתה מוותרת עלי ועל החברות שלנו.

 

האמת שלא הייתי אפילו צריכה אפילו לומר כלום. הרגשתי שעצם העובדה שהתחלתי בשיחה הזאת, ששמתי לב לריחוק, שמצאתי לנכון לשאול מה לא בסדר - זה כבר שחרר לה משהו. עשה לה טוב. 

 

ויכולנו להיות ביחד אחר כך - לבד וגם עם בני המשפחה האחרים - כמעט כמו פעם. 

רק כמעט, מבחינתי, אבל בינתיים זה בסדר. 

והחתונה היתה שמחה ומרגשת, ובסך הכל אני די שמחה שכל זה מאחורי. 

 

החג רגוע ואין אירועים משפחתיים לשם שינוי. 

התעמלנו אתמול בקאנטרי וגם היום נלך. 

 

בלי קשר - הורידו את שידורי הרדיו והטלוויזיה החיים של הערוצים הישראלים מהקודי ונצטרך כנראה להתחבר לאיזה ספק (סלקום, יס, הוט) או לרכוש ממיר של עידן פלוס. נו, טוב - בינתיים חסכנו בשנתיים האחרונות 300 ש"ח בחודש כפול 266 חודשים מאז הניתוק מיס אז זה גם בסדר. 

חג שמח

 

 

וגם כאן

נכתב על ידי , 31/5/2017 09:22   בקטגוריות חברים/חברות, חפירות, משפחה, מערכות יחסים  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-14/6/2017 09:38
 



משהו התקלקל


מרגישה ילדותית וקטנונית אבל לא מצליחה להיפטר מההרגשה שמשהו התקלקל ביני לבין ל', בת דודתו של T.

היינו כל כך קרובות, תמיד, למרות שהיא גרה בלונדון ואני כאן.

אף פעם לא היה קשר רציף, גם כשאמצעי התקשורת הלכו והשתפרו.

אני מתחילה להבין שקשה לה עם קשר מרחוק.

כשאנחנו נפגשות זה כאילו מעולם לא נפרדנו. בדרך כלל.

אבל עכשיו היא כאן, הצליחה להגיע לכבוד החתונה של אחייניתה כי בעלה סיים עם הטיפולים הכימותרפיים ונראה שהוא יהיה בסדר. 

ואני מרגישה שזה לא מה שהיה.

אולי אכזבתי אותה בדרך כלשהי, בתקופת המחלה שלו. אולי היא ציפתה ממני ליותר.

 

אני הרגשתי שהיא לא מאפשרת יותר. שהיא לא עונה לטלפונים, ובקושי עונה למיילים או לוואטסאפ. ניסיתי, אבל זה לא הלך. אולי לא ניסיתי מספיק. 

בנה אמר לי שלשום תוך כדי שיחת טלפון שהיא כזאת. לא באמת מסוגלת לדבר עם מי שלא נמצא איתה פיסית. 

שגם איתו היא ככה.

אבל אני מרגישה שאתמול בערב, כשנפגשנו - אמנם היו עוד אנשים מסביב - משהו היה שונה בינינו.

 

ואני מרגישה עוד יותר ילדותית וקטנונית כשאני מבינה שדברים שלי היא לא סיפרה, היא כן סיפרה לבין בני דודים אחרים במשפחה. ואני מקנאה. פשוט מקנאה. ואולי היה לה קל יותר לדבר עם ר', שבעצמה חוותה סרטן בצעירותה, ושאמה נפטרה מסרטן, ואולי בגלל זה.

ועדיין.

מרגישה שמשהו התקלקל בינינו.

ומתלבטת....אבל חושבת שאדבר איתה על זה. אם היא תאפשר זאת.

 

וגם כאן

נכתב על ידי , 28/5/2017 10:36   בקטגוריות חברים/חברות, חפירות, מערכות יחסים, משפחה, קיטורים  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-30/5/2017 08:53
 



הרהורי חתולה


מידי פעם היא מגיעה אלי למיטה מוקדם בבוקר, נותנת יללת התראה - ומתחילה להתפנק.

 

היא התחילה לעשות זאת רק מאז שחזרנו מויאטנם, לחזור לימיה כגורה, לשנה הראשונה שלה אצלנו, שנה שלמה בה התפנקה וגרגרה וליקקה והיתה עבורי החתולה המושלמת - והפיצוי המושלם לאובדן החתול ג' שקדם לה.

 

בגיל שנה פתאום החליטה, שהיא כבר בוגרת ועצמאית ולא מתאים לה להתפנק יותר, כיאה לגזע הזה - הסקוטי שמוט האזניים - הם לא מהמתקרצצים. הם מחפשים את קרבתנו, תמיד יהיו איתנו באותו החדר, אבל לעיתים רחוקות יבואו לשבת עלינו או לבקש ליטופים.

 

במקביל להתפנקות המחודשת, התחילו גם ה"תאונות", עשיית הצרכים במקומות "מחאתיים", פתיחת "שירותים חלופיים" מתחת למדרגות במרתף הבית.

קשה לי להאמין שהאחד לא קשור בשני. אם זו באמת היא. בעצם שני הדברים הם שינוי התנהגותי. האחד נהדר, השני נוראי.

אבל זה בדיוק העניין.

שינויים התנהגותיים קורים להם מידי פעם. זה טבעי. 

 

החתול הראשון שלנו פ' לא היה מהמתפנקים, עד שעבר את גיל 10 או 11 ואז פתאום באמצע החיים התחיל להתרפק ולגרגר ולעשות עלינו תנועות "יניקה" כמו גור.....עד שמת בשיבה טובה בגיל 18 פלוס.

 

ה"בכור" שיש לנו כרגע, אותו גזע כמו שלה, כבר בן 10 - התחיל לבוא אלינו למיטה להתפנק רק לפני כשנתיים-שלוש.

כמונו - גם הם מתפתחים, מזדקנים, משנים הרגלים. אי אפשר לצפות שיהיו כל הזמן אותו הדבר.

אבל מה אני עושה אם היא תמשיך עם זה???

 

בינתיים חסמנו בצורה די אלגנטית ויעילה את הירידה שלהם למרתף. 

הם משתמשים בארגז הפשוט די בהצלחה, פעמיים מישהו "פספס" והשתין חלקית על הרצפה צמוד אליו.

זה בהחלט עלול לקרות כי זה ארגז פשוט בלי מכסה, לא כמו השירותים שהם רגילים אליהם. 

T כבר אמר לנסות להעיף את הארגז ולהחזיר אותם לעשות בשירותים.

 

אני החלטתי לחכות כי הערב הנכדים ישנו כאן, ואני רוצה לראות אם תהיה "מחאה" נוספת כלשהי בעקבות זאת.

אם כן - זה לגמרי לא קשור לארגז.

אם לא - זה עדיין לא אומר הרבה כי הם ישנו פה הרבה פעמים בלי "מחאות" (ה"מחאה" הגדולה קרתה כשגם בתי ישנה אצלנו, מה שאף פעם לא קורה). אבל אתן לזה עוד כמה ימים לפני שאנסה שוב להחזיר אותם לשגרת השירותים.

 

כך או אחרת היא מתנהגת טבעית לחלוטין, רגועה ומבסוטה ואין שום סימן למחלה או דלקת. 

 

אוף - לקחנו חתולים בין השאר כי "כמעט לא צריך להתעסק איתם".....................😩😩

 

וגם כאן

נכתב על ידי , 25/5/2017 12:40   בקטגוריות חתולים, חפירות  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-26/5/2017 11:21
 




דפים:  
51,063
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)