לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 65

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2020    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

טסטינג 1 2 3


הנס קרה (או יותר נכון התוצר של עבודה רבה, ארוכה ומפרכת על ידי על העוסקים במלאכה)  וישראבלוג עלה והנה אני מנסה לכתוב פוסט ראשון מזה מעל לשנה.

האם יפורסם?

האם המנויים שלי יקבלו הודעה על כך במייל?

סקרנית לראות מה קורה כאן........

 

נכתב על ידי , 28/5/2020 10:39   בקטגוריות בלוגיה, ישראבלוג נסגר  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-31/5/2020 09:10
 



כשמזיזים את הגבינה


כמובן שאני מדברת על הספר "מי הזיז את הגבינה שלי?" מאת ספנסר ג'ונסון, שבלי קשר למה אני חושבת על הספר או כיצד הוא כתוב, הפך למטבע לשון המתאר מה קורה כאשר נוצר פער בין מה שאנחנו מצפים מהמציאות לבין מה שקורה בפועל.

בעצם החיים שלנו מתנהלים בתוך הפער הזה כל הזמן.

ורבים מאיתנו (מי יותר ומי פחות) עסוקים בפער, במה היה צריך להיות, מה אמור להיות, ובעיקר "למה?" הדברים הם לא כפי שאני רוצה שיהיו.

כרגע המציאות היא שישראבלוג עומד להיסגר, ומעניין לראות איך כל אחד מבלוגריי האהובים מגיב לכך.

 

חלק מכם קודם כל דואג למצוא דרך לשמר את כל החומר הכתוב לו בבלוג, ובמקביל מחפש פתרון חלופי בדמות אתר בלוגים חדש. מודה ומתדווה - גם אני בחבורה הזאת (למרות שיש לי "פור" כי התחלתי לפרסם כאן בבלוגספוט במקביל לישראבלוג כבר לפני שנה וחצי, עדיין יש לי כמעט ארבע שנות פוסטים בישראבלוג שחשוב לי לשמור...).

 

חלק מכם קודם כל מתאבלים, מתעצבנים, נותנים לעצמם להרגיש את הכעס ואת העצב ואת העוול שנעשה לנו בכך שמכבים את האור ומעלימים את החיים שתיעדנו כאן, את הקשרים בינינו (בתגובות), את התמונות שהעלינו, אבל הלבטים שהבענו....

 

חלק מחכים ש"מישהו" יפתור את זה, שתהיה התארגנות ומישהו יציל את האתר, יעביר את התכנים לשרת אחר או לפלטפורמה אחרת, יעשה עבורנו את העבודה. חלקנו אפילו מוכנים לשלם עבור זה.

 

וודאי ישנן עוד ועוד תגובות וזה הגיוני ואנושי - ובאמת, כמישהי שכותבת בישראבלוג מעל לחמש שנים ומרגישה שזה בית, שזו קהילה תומכת ומחבקת ולעיתים מאתגרת - קשה לי אפילו לדמיין איך מרגיש מי שכותב כאן מההתחלה.....עצוב 😢

 

בכל מקרה, לכל אלה מביניכם המתלבטים האם להקים בלוג ב-wordpress או bloger.co.il (שהוא אתר בלוגים ישראלי) או כאן ב-www.blogger.com המכונה גם blogspot......

אני ממליצה על blogspot או blogger (שני G) גם כי הוא יושב על גוגל - לא משהו שעומד להיעלם, ובואו נאמר שאם גוגל ייפול אז הבלוגים שלנו הם הצרה הכי קטנה של העולם.....😉

 

וגם כי רק כאן (בינתיים) מצאתי את האופציה להוסיף את מערכת התגובות המצויינת DISQUS שניתנת להוספה לבלוג, ומאפשרת מענה ספציפי לכל מגיב :

ב-wordpress וב-bloger.co.il וגם ב-blogger/blogspot ללא DISQUS מערכת התגובות נוראית: או שלא מקבלים חיווי כלל כאשר מישהו מגיב לפוסט, או - אם מסמנים V שרוצים לקבל חיווי על תגובות, אז מקבלים את כל התגובות של כולם. זה מציף את הדוא"ל, ואין לך מושג מתי בעצם ענו לתגובה שלך.

 

חוץ מזה, אם מישהו לא קרא את הפוסט האחרון של טליק עם עוד כל מיני טיפים מועילים לשמירת תוכן הבלוג שלכם - ממליצה בחום.

 

יום נפלא לכולם

 

קישור לפוסט הזה ב-blogspot

נכתב על ידי , 7/12/2017 11:04   בקטגוריות ישראבלוג נסגר  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-24/12/2017 12:35
 



המבול ומה שבא אחריו


באמצעות הפוסט האחרון של טליק גיליתי שישראבלוג ייסגר בסוף החודש.

נכנסתי בעצמי וראיתי שזה נכון. 

אני אמנם מפרסמת במקביל כאן בבלוגגר כבר שנה וחצי, אבל עדיין יש לי כמעט ארבע שנות תיעוד-חיים בבלוג בישראבלוג, שתיעלמנה במחי הורדת השרת של ישרא.

שנות התיעוד הללו אמנם מגובות אצלי בקבצי WORD וגם HTML - כולל תגובות - אבל פתאום היה לי חשוב שכל הפוסטים הישנים האלה יחיו גם כפוסטים אמתיים באתר בלוגים כלשהו.

 

אז מאתמול לאט ובאיטיות כמעט סיזיפית אני מעתיקה פוסט אחר פוסט מישראבלוג לבלוגגר - לבלוג חלופי בשם הבנלי "גיבוי של empiarti מישראבלוג"...

 

את רוב הפוסטים אני פשוט מעתיקה בהעתק+הדבק, וגם טורחת להוסיף בראש הפוסט את התאריך המקורי בו הוא נכתב.

אבל באותם פוסטים שמכילים תמונות או אימוג'יס - מתחוללת תקלה (שלא טרחתי להתעמק באופייה, האמת) - ואז אני ניגשת למלאכה של שמירת התמונה (עכבר ימני + שמור תמונה בשם....) והעלאתה מחדש לפוסט בבלוגר.

וגם מוחקת את האימוג'י ומוסיפה אותו מחדש מבלוגר.

תכל'ס יש הרבה יותר אימוג'יס וסמלים אחרים כאן בבלוגגר.

 

בינתיים אני עוקבת אחר חברי היקרים מישרא שמתחילים לפתוח בלוגים באתרים אחרים (בינתיים הרבה עברו לכאן), ומנסה לעשות מנוי בדוא"ל אצלם (למרות שלא אצל כולם הבלוג כבר בשל לכך).

 

למי שמעוניין, יש אתר קהילתי בשם "בלוגר בשפת הקודש" מצוין שבו גם ניתן לפרסם בלוגים מכל פלטפורמה שהיא, וגם יש שם מדריכים מצוינים לגבי הקמת בלוגים חדשים בבלוגגר, הוספת מערכת תגובות מצויינת ונוחה בשם Disqus ועוד.

 

אני כל כך עסוקה בהיבט הטכני של העתקת הפוסטים ומעקב אחר הבלוגרים האהובים שעוברים לכתוב בפלטפורמות אחרות, שעדיין לא התיישבתי רגע להבין איך אני מרגישה לגבי עצם הסגירה הצפויה של ישראבלוג, בו מצאתי בית בחמש פלוס השנים האחרונות, שהיה כל כך משמעותי עבורי, שקלט אותי - אתם קלטתם אותי - בזרועות פתוחות, בתגובות, ובחום. 

 

עוד אגיע לזה....

בינתיים ייתכן שזה יהיה הפוסט האחרון שאפרסם במלואו בשתי הפלטפורמות, אולי עד הסוף הקרב, פשוט אפרסם בישראבלוג קישור לפוסט בבלוגגר......

 

ושיהיה בהצלחה לכולנו

 

קישור לפוסט הזה בבלוגגר

 

נכתב על ידי , 6/12/2017 09:00   בקטגוריות ישראבלוג נסגר, כתיבה, בלוגיה  
61 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלוֹ ב-7/12/2017 23:43
 



51,063
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)