לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Love this is what we all need

Avatarכינוי:  .PRIMADONNA

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

What the fuck is wrong with me?


פאק!




נדפקתי בגדול! אני לא מאמינה שזה קורה לי!



אני מרגישה רגש חזק למישהו מיוחד, אני חושבת שאני מתאהבת ,אבל למה בו?

למה אני מתאהבת במישהו שחברה הכי טובה שלי חולמת עליו? למה אני עושה לה את זה ולעצמי ?

אני מרגישה חרא עם עצמי , אולי אני מדמיינת אבל הוא מסתכל עליי בצורה שונה ,הוא כול הזמן מסתכל,

כשהוא מדבר הוא מסתכל רק עליי וכשאני מתעצבנת עליו הוא ניהיה שקט ולא מדבר עם אף אחד .

אני לא מבינה ,אני פושט לא מבינה ,כולן רצו אותו אבל אני לא רציתי ,אני היחידה שלא היה לה אכפת ממנו.

שנאתי אותו כי הוא מתנשא כי הוא סנוב כי הוא מחפש פגמים בבחורות ,אני שונאת אותו! אבל אני מתאהבת.

הוא מדבר על אחרת אבל מסתכל עליי ,זה משגעה , אני רוצה אבל לא. 

 עם זה נכון אנחנו נפגעה בהרבה אנשים שחשובים לשינינו.



ואני פחח אני דפוקה אני משחקת ברגשות של מישהו ואני רוצה מישהו אחר, פעם אמרו לי שאני הכלבה הכי גדולה שיש בעולם 

ועכשיו אני גם מתחילה לחשוב ככה.

 

 המשפט הזה הוא בדיוק ההפך מהמצב שלי עכשיו וחבל שאני לא יכולה לשנות את זה.





נכתב על ידי .PRIMADONNA , 17/8/2012 00:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מזה אהבה?


What is LOVE?


 

אני לא מבינה את זה, באמת שלא , בזמו האחרון לכל החברות שלי יש חבר ,מישהו שהן אוהבות ורק אני נשארתי לבד.

זה כאילו כשיש לך חבר אז את מבלה איתו הרבה זמן ובוא נודה כשכולן יוצאות ביחד עם חברים שלהן הן לא צריכות גלגל שלישי (אני).


אני לא נואשת לחבר , אני רוצה אהבה אבל אני לא מוצאת אותה ,הרבה אנשים אומרים לי שאני ממש יפה,שיש לי גוף ממש יפה ושהעניים שלי ממש יפות  ואם אני ארצה אני ישיג כל אחד אבל בוא נודה זה לא עובד ככה ,אני לא יכולה לבוא לאיזה מישהו שאני רוצה ולהגיד לו "אתה נראה טוב ,אני רוצה לצאת איתך", זה הרבה יותר מסובך מזה.

בתקופה האחרונה הרבה בנים ניסו להתחיל איתי אבל זה לא זה.. אני לא מרגישה את זה , אני לא מרגישה את הפרפרים בבטן וכול פעם חברות שלי אומרות לי תנסי אולי ילך משהו אבל אם אני מהתחלה לא מרגישה  את התחושה הזאת , את ההתרגשות הזאת מהחיבוק שלו מהמגעה שלו אז זה לא יעבוד .


ברור שכול אחת רוצה שהבן זוג שלה יראה טוב אבל חשוב גם האופי , חשוב שהוא ישמח אותי ועם אין את הקליק הזה בהתחלה גם לא יהיה את זה אחר כך.

כשהייתי בכיתה ט' ניסיתי לשנות את עצמי כדי שמישהו שאהבתי יקבל אותי אבל אז הרגשתי לא שלמה עם עצמי ,הוא היה צריך לאהוב אותי בגלל מי שאני.

ועוד דבר שמפריע  לי להתאהב או נגיד ככה למצוא אהבה זה בן אדם מסוים, בקצרה הוא אהב אותי אני לא אהבתי אותו ניסינו לא הלך, (ושתבינו זה קרה לפני שנה) הוא עדיין ממשיך לאהוב אותי ומספר את זה לכולם ככה שחבירם שלו שהיו דלוקים עליי לא יכלו לעשות עם ההדלקות הזאת כלום כדי לא לפגועה בחבר שלהם ובצדק, אני מוכנה לוותר על כול בן בשביל חברה כי טובה שלי וזה הדדי ,  


בקיצור אני לא מחפשת חבר ואני בטח שלא נואשת לחבר אבל כול אחת רוצה להיות נאהבת ולאהוב .

אני פשוט לא יודעת מזה אהבה ,אני מאוד חשדנית ומאוד ביקורתית כלפי הסובבים אותי ואלה הן הסיבות העיקריות שאני פוסלת כול כך הרבה בנים.

 


מתי יבוא היום שאני ידעה מזה אהבה? 







נכתב על ידי .PRIMADONNA , 8/8/2012 16:18  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.PRIMADONNA אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .PRIMADONNA ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)