לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

UnderMySkin .



Avatarכינוי:  Freedom .

מין: נקבה

Skype:  freens4 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2016

נקרע לי הלב


הלב שלי נקרע

איך אתה לא פה איך

הרסתי הכל אני הרסתי הכל מטומטמת

חתיכת זונה תלותית מתוסבכת

זה הכל באשמתי הכל

רק תדבר איתי אני משתגעת תגיד לי משהו משהו

נכתב על ידי Freedom . , 21/10/2016 17:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




זה הרגע שאתה מבין שנדפקת

שאתה שבר כלי ואין מנוס

כמה שניסית להישאר גבוה

חזרת שוב לעומק התהום

להישאר במיטה ולטבוע

אתה לא רואה איך אתה אוכל את החיים שקרבים

איך תעמוד על הרגליים

איך לעזאזל

חתיכת ריקבון

נכתב על ידי Freedom . , 21/10/2016 11:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני אתרסק






_אבל אני .. אני לא רוצה לאבד אותך


לא רוצה שתתקשר אלי .. שתגיד לי שחזרת אליה


לא רוצה


לא בא לי שתעזוב אותי


שיש מישהי יותר טובה ממני .. אני לא מספיק אף פעם לא מספיק


אני אתרסק


שורף לי בוער לי כואב לי אני מתקפלת


אני לא יכולה לישון

לא יכולה להרגיש כלום .. רק כואב לי 


אני ערה כל כך הרבה מידי 




אני כל כך מפחדת


שתעזוב אותי כאילו הכל היה כלום


אני היתי כלום


אני שום דבר


 


בא לי לצעוק


 







 

נכתב על ידי Freedom . , 21/10/2016 05:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,812

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFreedom . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Freedom . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)