לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יש רק הבדל אחד בין אדם מטורף לביני. אדם מטורף חושב שהוא שפוי. אני יודע שאני מטורף."-סלבדור דלי



Avatarכינוי:  פנטה

גיל: 28



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2018

באלי לכתוב קצת


באלי לכתוב להוציא את כל המילים האבודות בראש הראש שמתחבאות להן שם בצידי התת מודע למודע , 

לרשום שהקושי שלי כל כך מוזר עד כדי הכחשה טוטאלית למצב , 

הראש שלי מספר לי סיפורים , 

הלב שלי חסום ,

מה לעזעזל נסגר איתי ? 

הלחץ לגבי התשובה לגבי התיק עוברת כל ביקורת ,

יש רגעים שאינני רוצה לחיות , ויש רגעים שאני אומרת לחיות זה טוב

טוב בכנות ? 

אני משכנעת את עצמי שהחיים טובים ... 

אני לא אובדנית , אני בסדר !

פשוט הראש מספר סיפורים , לא יכול להכיל את המצב העגום שנפלתי עליו , 

נכון אני לא במצב קשה כמו אנשים אחרים ,

יש לי קורת גג ןיש לי אוכל והמצב עם המשפחה שלי לא כזה נורא ...

הפלאשבקים הורגים לי רק את הנשמה קצת 

כן הם ,

הם שצצים כרגיל בזמן הכי לא נכון , 

שמחליטים שנכון לי להבין מה הם רוצים

לא רוצה לזכור סליחה נשמה ארורה 

לא רוצה להזכר ,

לא רוצה לדעת מעדיפה את הבועה שלי , 

אני רוצה את הבועה שלי מחדש!

אני רוצה חיים נורמלים 

זה אפשרי?!

מותר לי?!

גם אני רוצה לחיות...

נכתב על ידי פנטה , 11/8/2018 19:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)