לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי אהבה אסורה

יש פה מבוך של רגשות, נסו לנתב בין הפניות החדות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

Spider's home.


אני צריכה מילונית, לנסות לתרגם את כל מה שזז לי בתוך הראש במהירות שיא למילים פשוטות שאבין גם אני. 
כשחושבים על זה לעומק, ממש מתחשק לי לרסק לך את הלב, סתם מתוך סיפוק והנאה ולראות את העיניים שלך מתמלאות סכרי דמעות שזולגות על הלחיים ומקשטות את השפתיים.  


הלב שלך עטוף ציפוי מתוק שאני יותר מאשמח להפוף למריר.
אין לך אומץ לנסות לשחות בים שלי, אפילו כשאני זורקת לעברך את כל המצופים הכי בטוחים.
את לא יותר מסתם יפה עבורי, מעניין לדעת
כמה כואב זה מרגיש לך?
נכתב על ידי Mrs.Rudeness , 31/8/2012 22:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Word


זה אסור וגם קצת מותר, כואב אבל גם נעים.
למי אכפת? 
תיישרי אליי מבט כשהעולם שלך מתפרק.

נכתב על ידי Mrs.Rudeness , 15/8/2012 15:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Mrs.Rudeness

מין: נקבה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , גאווה , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMrs.Rudeness אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mrs.Rudeness ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)