לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2016

כיף #6-7


היום היה לי סופר כיף!!!!

הייתי בבית פתוח של שתי חברות שרוקדות, היה פשוט מדהים. אין דבר שאני יותר אוהב לראות מרקדנים שמחויבים לריקוד, מרגישים אותו בכל הגוף, ופשוט נכנסים לזה בטוטאליות. וכמובן שאני גאה בשתיהן בטירוף והן מהממות ומדהימות

ואז ישבתי עם המשפחה של החברה לאכול, סיטואציה מצחיקה אבל גם איתם נהניתי בטירוף.

כיף לי ממש!!!!!! יכול להיות שזה הסוף???

נכתב על ידי הצרפתי הירוק , 14/10/2016 20:02  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כיף #4-5


יום כיפור זה תמיד כיף. היה יבש קצת השנה אבל עדיין, ראיתי אנשים שהתגעגעתי אליהם והיה לי ממש כיף.

צמתי גם, ככה שכבשתי מטרה וזה גרם לתחושת גאווה.

מחשבות חיוביות איז אול איט טייקס

נכתב על ידי הצרפתי הירוק , 13/10/2016 12:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כיף #3


אתמול עבדתי, היה מצחיק קצת. משמרת קשה אבל גם זה כיף.

חוץ מזה ישנתי שזה בכלל כיף 

נכתב על ידי הצרפתי הירוק , 10/10/2016 18:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  הצרפתי הירוק

בן: 25




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצרפתי הירוק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצרפתי הירוק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)