לאחרונה אני מביאה את המצלמה לאוניברסיטה. אני כל הזמן התלוננתי שאני בלי המצלמה וכל הקמפוס מפוצץ בציפורים מדהימות. ברצינות, פעם תפסתי עם חברה שלי מול הפקולטה חבורת שקנאים, יש שלדגים שמסתובבים על ראשי העצים, אפילו היה מרדף של מתמטיקאית אחר אווזים צבעוניים, וכל אלו לצד ציפורים "רגילות" כמו עורבים, דוכיפת, נחליאלי וכאלה. מה הן עושות פה? אני לא יודעת, אבל זה מחזה יפה.
פתאום חשבתי על זה שמאז שהתחלתי את התואר אני הפסקתי לקרוא מדע פופולארי. אני לא יודעת אם זה בגלל שמכסת הזמן החופשי שלי קטנה משמעותית (אבל ממש קטנה. ממש ממש.), או כי אני פשוט כבר לא מוצאת עניין בזה.
עוד נקודה ששמתי לב אליה היא הרגלי שמיעת המוזיקה שלי באוטובוס. בבוקר אני עושה שאפל על כל המוזיקה וממש לא אכפת לי איזה שיר יבוא,
ובערב אני גם עושה שאפל, רק הפעם אני מסוגלת לעבור 30-40 שירים עד שאני אמצא שיר שאני רוצה לשמוע.
אתמול יצאתי עם חברות לתל אביב. אחת מהן מתגייסת יום שני וככל הנראה אפספס את הגיוס שלה וזה דיי מבאס, ועוד אחת מתחילה קורס מפקדים מחר. זה היה דיי אדיר, הצלחנו להיכנס למקומות של 22+ והחנונית שבי הרגישה WIN מטורף. איכשהו כל פעם שמישהו מאיתנו מתגייס תמיד מחשבים כמה זמן הוא\היא ישתחררו לפני שאני אתגייס בכלל. ככל שעובר הזמן התשובה יותר אופטימית, אבל זה עדיין מצחיק.
שוקוהוליסטית נמצאת אצלי עכשיו. אני מנסה לעזור לה להתכונן למבחן במתמטיקה (טכנית, אני כותבת את הפוסט ופרשתי מתרגילי הבית שלי, ואחותי עוזרת לה). פתאום חומר של תיכון נראה לי ממש מוזר... אני דיי הפסקתי לעשות שיעורים פרטיים (הסיבה לעוני שלי עכשיו, פחות או יותר. הלוואי המצב היה וורוד יותר) אז מזמן שכחתי את "דרך החשיבה" של תלמידי תיכון בנוגע לכל מיני התנהגויות של פונקציות וכו'. בקיצור: נהפכתי למורה ממש גרועה כי אני חושבת במושגים טיפה שונים ומביאה רעיונות קצת אחרים ומוזרים. המון פעמים הזכרתי את זה פה: חינוך זה דבר נורא חשוב עבורי. כרגע אני מתנדבת (באופן רופף, יש לציין. אין לי המון זמן להשקיע בכך) בשתי מסגרות שקשורות לחינוך, אחת מהן ממש באופן ישיר בה אני בונה את ההרצאות והנושאים של ההרצאות. אני מקווה שאני אשתפר בזה יותר בעתיד, אני אוהבת להדריך
אחותי בדיוק עבדה על הערך הזה בויקיפדיה. היא ממש ממש השקיעה בו, שווה קריאה! :)
נקודה, שהייתה רוצה שימצא בבית שלה בקבוק בייליס עכשיו. אבא אמר שכשהוא יהיה בדיוטי פרי הוא יקנה אחד. הוא לא קנה